Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můj bývalý byl šotouš, železniční nadšenec a i se strojní průmkou, opravuje kolejová vozidla, bo to miluje :) Tráví šotoušením veškerý možný volný čas :D

1 0
možnosti
Foto

Já zase jezdím ráda vlakem a čučím z okna. To se s jiným dopravním prostředkem nedá srovnat.;-) Díky za návštěvu.:-):-):-)

2 0
možnosti

D80a64v55i73d 61V94l31k

12. 8. 2018 17:43

Žabotlam, Bardotka, Hurvajs, Brejlovec krása šotoušské poezie

1 0
možnosti
Foto

Prej jich je mnohem víc, ale já znám jen tyhle. Budou mi na kolejích chybět. Díky za přečtení, Davide.:-):-):-)

1 0
možnosti

Panťák, spojený s mým dětstvím, nádražím Smíchov, barandovské skály, brdské lesy, Berounka a její zátočinky a splavy, drkocání se do Letů, babička, my vnoučata, Dobřichovickej kulatej chleba, prázdniny, ale i provádění na Krlštejně. Děkuji, Pavli.

1 0
možnosti
Foto

Mám to podobně nejen z dětství. I s našima holkama jsme podnikali spoustu vlakovýletů do těchto končin. Zdravím a díky, Dášo.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, já ti moc děkuji za krásný povídání R^ Přeci jen ta souprava provázela kus mého životaR^

1 0
možnosti
Foto

Taky díky za nakouknutí, Pavle. Užij si hezký zbytek víkendu.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Nepatrná zprávička? Psali o tom aspoň týden.;-) A fakt v Mokropsech ten pes nechcíp?

1 0
možnosti
Foto

Fakt? Já jsem si toho všimnula až v Metru - tam jsou všechny zprávičky miniaturní (to bude tím formátem). No možná to souvisí s tím, že čtu noviny až o víkendu.;-D

Dík za nakouknutí, Kláro. A s tím psem... to je jen fikce, ale kdo ví.;-)

1 0
možnosti
Foto

I13v32a51n 45M91a88r81e57k

12. 8. 2018 8:45

Krása, dík a karma. R^ V

1 0
možnosti
Foto

R^Take jsme ji rikali lochneska, jak mela vetsinu oken dole a mezi tim par nahore. Je to kus nostalgie, Pavli. A ten pribeh je pekny:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo. Přeju pěknou neděli.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Co já jsem se jím najezdila..do Řevnic.:-) Pro mě to byl vždycky panťák.

1 0
možnosti
Foto

Pro mě taky. Díky za komentář a přeju ti klidnou neděli, Šárko.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.