Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A mě to málem uteklo, nějak jsem to nezaregistrovala ... Příště budu bystřejší ... ;-D

1 0
možnosti

Jéé, Vy krásně píšete! :-) to je radost mezi vší tou politikou... Musím nakouknout častěji.

1 0
možnosti
Foto

To jste mne moc potěšila. ;-) Díky za milý komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dtak tohle mě fakt pobavilo-moc milé oddechové počteníčko PavliR^

1 0
možnosti
Foto

Jsem moc ráda, že pobavilo. Díky, Líbo.:-):-):-)

0 0
možnosti

Jé, to je osvěžující jako vánek, PavliV

1 0
možnosti
Foto

To bylo vtipné... ;-D A roztomilé). V

1 0
možnosti
Foto

konec dobrý, všechno dobré:-)

1 0
možnosti
Foto

A zazvonil zvonec... Díky za nakouknutí, Jaromíre.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, hezké, moc hezké. Líbí se mi, jak to dopadlo. R^

1 0
možnosti
Foto

No ono to právě nijak nedopadlo, to už je na těch dvou, ale možnosti jsou zcela otevřené... Díky za komentář, Bohunko.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.