Diskuse

Trhněte si...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli.

Byla jsem svědkem... po svatbě došli čtyři do restaurace, že zapijí ženicha. Dvě překrásné ženy a jejich partneři. Ženy byly opravdu tak skvostné... Pak ta jedna odešla na záchody. Zbylí tři začali konverzovat (hlavně žena) o hnusných šatech nevěsty a o oblečení jejích rodičů (vše pěkně vulgárně)a tom, že slyšela, že nevěsta není dobrá v posteli, že neumí ani .... a nakonec tahle takřka éterická bytost řekla: Já mu říkala, ať si tu p..u nebere!

Vím, že moje blogy nejsou zrovna nejslušnější ;-D, ale je to jen psaní. Normálně takhle nemluvím. Hrubé výrazy jsou mi proti srsti. Ale mladí je zřejmě potřebují k životu.

R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Bohunko. :-):-) Ono s tím vulgárním jazykem - to nesouvisí jenom s věkem, spíše inteligencí - hlavně tou sociální. Ta tvoje svatební historka je vlastně dost smutná.:-(

1 0
možnosti

Všechno jde vyjádřit hezky-když se chce, snažím se i tady na blogu a jednou jsem to "zostra"schytala od jednoho diskutéra, když jsem k tomuto vyzývala. Docela se mě to tehdy dotklo.

Hezký fej;-)eton

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Máš pravdu Pavli, ta vulgarita a celkový úpadek v kultuře vyjadřování se nedá přehlédnout a moc mi to vadí-karma za pěkný článek:-)R^

1 0
možnosti

Buď si stojím na vedení (což je pravděpodobné) a nebo můj už víc než 52 letý pobyt mezi cizáky mi otupil cit pro jazykové nuance češtiny, ale nějak nechápu tu údajnou dvousmyslnost pána u pokladny - přece slušně požádal paní pokladní, aby mu dala sáček na zakoupené zboží? Či ne? Jinak k dnešnímu výrazivu mladých v ČR. Za mých mladých československých let (konce padesátek a první polovina šedesátek) bylo použití toho vulgárního slova p...a pro dívky a většinu žen nemyslitelné a i u nás chlapů to nebylo, pokud se jednalo o alespoň trochu kultivované kluky "košer". Tak v tomto případě jistě bylo dříve opravdu líp. Už sem tu kdysi v diskusi dal moji zkušenost s omladinou co se výraziva týká, ale zopakuji ji. Před pár lety sem jel vlakem z Berlína do Prahy. V Dražďanech přistoupila mladá asi 20 letá velmi slušně vypadající i oblečená dívka. V kupé byli kromě ní 3 Norové a moje maličkost, já sem četl knihu v severském jazyku a jelikož mám dost severskou vizáš, tak se ta dívka domnívala, že sem češtině nerozumějící cizinec a tudíž používat tvrdou mluvu bylo bez rizik. Sotva sme přejeli hranici ČR, hned se začala vybavovat s někým v češtině mobilem a tak sem se dovtípil, že je to Češka. Když se nechala do mobilu slyšet, že "... Andula je p..a..." tak sem užasl. Po pár větách později zase prohlasila "... no tak sem se s ním vychrápala, ale nic moc...". Já na sobě nedal nic znát, a až se ta dívka v Ústí nad Labem chystala na vystupování, tak sem jí řekl "Na shledanou, a přeji Vám dobrý zbytek dne" Bylo vidět, že byla moc nemile překvapena a že by se v ní krve nedořezal, vykoktala "Na s-s-shle-danou" a se studem zčervenalými tvářemi rychle vypadla;-D

2 0
možnosti
Foto

No právě, že jde o takové specifické "jazykové nuance", ale je to trochu delikátní to vysvětlovat...;-D. Díky za přečtení a komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti

Krásný, Pavli, směju se tady... hele ale ono se tak asi mluvilo, jen to nebylo tak často a občas to ani nemělo takový pejorativní nádech. Moje maminka vzpomíná, jak vyděšená byla, když jako malá holčička dorazila za svou babičkou někde na Vysočinu a ta jí objala a halasně jí přivítala "ku.vo moje malá, musím si Tě vykrmit, vždyť Ty nemáš žádnou p.del". Takže asi jak co a jak kde...No a rčení mojí babičky "nežerte to nezralý, dyk se z toho pose.ete" považuju za zvukomalebněji a důrazněji vyjádřený zjevný důsledek našeho neuváženého jednání ;-D. Krásný den :-)

2 0
možnosti
Foto

Jo od Vysočiny až po Moravu je čeština taková pěkně "zvukomalebná". Díky za nakouknutí, Dášo.:-):-):-)

0 0
možnosti

Karma za ten konec .... A to povídání předtím, to je marný... to je marný...

to je marný ...;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí, Vlasto.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Pavli, celý blog je skvělý a téma výborné, ale ten závěr... chechtám se tu jako na pouti.;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Zdeňko.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Takové dvojsmysly, jako se povedl pánovi u pokladny, mě rozesmějí, když jsou tedy proneseny NEzáměrně. Mám kolikrát co dělat, abych se nechechtala nahlas;-D;-D.

Co se týká používání vulgarismů - v zaměstnání to kolem mě lítá, člověk to pochytí, zvykne si... Někdy ze mě vypadne něco, co bych ještě před lety nevypustila z pusy ani za nic! Není to hezké, uznávám. Polepším se:-).

2 0
možnosti
Foto

To samé si dost často říkám já, ale jsem nepolepšitelná! Člověka prostě ovlivňuje, to co slyší v okolí. Časem mu to asi přijde normální.

Díky za komentář, Libi.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Připomněla jste mi období puberty mé dcery, co z ní nejednou vypadlo směrem ke kamarádkám, když odcházeli do kina a já to bezděky vyslechla... no, koukala jsem bez dechu s otevřenou pusou. S pubertou vulgarismy odezněly... Ale braňte český jazyk! Ta pointa je super, ale zároveň děs, se kterým se v supermarketech u pokladny, bohužel, také velmi často potkávám, až si říkám, že tam už příště nepůjdu, ...musím si, holt, koupit sluchátka k mobilu a ve frontě mít v uších nějakou libou hudbu;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ta paní u pokladny byla v pohodě - prostě tomu chlápkovi elegantně vrátila ten dvojsmysl. Možná nevědomky.;-D

Díky za komentář, Olčo.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

R^Trochu smutne, ale ta pointa byla nejlepsi:-)

1 0
možnosti
Foto

Prostě realita.:-/ Díky za nakouknutí, Honzo.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.