Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I94v18a 94M47a30r73k40o12v81á

23. 8. 2018 19:37

Taky se řadím do zástupu jeho platonických milenek. On skrz tu svoji odzbrojující plachost umí hladit...:-) Díky, že jste to napsala, PavloR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení, Ivo.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Mám ho také ráda, má pěkné, milé písničky a hezký přednes. Díky za připomenutí. Sympatický zpěvák.R^

1 0
možnosti

R^R^R^ Karel Plíhal byl nejlepší v klubu na koleji, jinak si ho taky občas pouštím. Tobě díky moc za připomínku (ten čas tak letí). Na hraní je na mě těžkej, dávám jen něco a z papíru, ale písničky jsou skvělé a básničky neuvěřitelně vtipné:-)V

1 0
možnosti

Děkuji, za připomínku Karla Plíhala, také ho mám ráda . A pořad Na plovárně

určitě shlédnu. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

karma za skvělý blog Pavli-Karla platonicky miluju-je skvělýR^

1 0
možnosti
Foto

Taky ho platonicky... tak to abych se zařadila do fronty.;-) Díky, Líbo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Díky a taky panu Plíhalovi blahopřeju..V. Krásné jste to napsala R^

1 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas! Díky.:-):-):-)

1 0
možnosti

Mockrát děkuji za ranní počtení, na tváři mám nostalgický úsměv a věřím, že díky vám mi vydrží valnou část dne :-) P.S. sám se chystám na Trampský širák o víkendu. I když tam Karel nebude vystupovat, tak jistě jeho písničky zazní v noci u ohně

1 0
možnosti
Foto

Tý jo, tak si ten víkend pd širákem hezky užijte! Nemá náhodou pršet?8-o

Děkuji za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.