Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^Asi se v pondělí zblázním po dovolené v práci, tak na mě v dobrém vzpomínej!;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

To bude dobrý, uvidíš.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Nezblázním se, přece jim tu radost neudělám :)) Karma za duševní očistu.

1 0
možnosti
Foto

Očista je důležitá! Díky, Bohunko.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^spousta lidí říká že jsem blázen ale já se cítím skvěle;-)

karma za super reportáž PavliR^

1 0
možnosti
Foto

Tak to je hlavní, jak se cítíš ty sama. Druhý ať si říkaj', co chtěj - třeba jsou "taky" blázni.;-D Díky za nakouknutí, Líbo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

podívejme, jak seš aktivní:-)

1 0
možnosti
Foto

No občas se přemůžu.;-)

0 0
možnosti
IM

Tak jsem se začala bláznivě radovat, že na druhé fotce sedí ten pán vpravo na modrém koníku na kolotoči,:-) jenže nesedí. Nu, nevadí. Bezva akce, bezva fotkyR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, Ivo. Ty fotky jsou jen náhodné momentky, co mi přišlo před objektiv a příběh se už nějak sám poskládal.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

(palec hore) Zdravím ze skoro nulového signálu, na fotky se kouknu až to půjde. :-) Ale nezblázním se ze svého offline stavu! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Být občas offline je v rámci zachování duševní rovnováhy dobrá věc. Díky za nakouknutí, i když bez fotek.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, paráda. Čtu to až teď, protože jsem celý týden bláznila s vnoučky. Neznám krásnější bláznovství;-)R^V

4 0
možnosti
Foto

Tak takhle bych klidně "bláznila" od rána do večera, tedy pak bych asi potřebovala nějaký vydatnější odpočinek. Měj se fajn, Jitko a díky za nákuk.:-):-):-)

1 0
možnosti
JS

Já jsem blázen odjaktěmrtva, tak je to u mě setrvalý stav :D :D :D

Pěkná reportáž, Pavli - dík! :)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsme na tom asi podobně, ale hlavně ty víš, kdy a jak vypnout a to je důležitý. Díky za nakouknutí.Přeju hezký pracovní týden bez zbytečnýho bláznění.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Já se z tebe zblázním...ona začne škola, nervy, tady bitevní pole a Kolářová Pavla si hraje8-o...:-) R^ V pohladila jsi a plašič je prostě Nádherný:)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, Radko. Díky za nakouknut.To víš, kdo si hraje, nezlobí.;-);-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.