Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

aha, tak to jsme asi blogoví vrstevníci, já budu uzavírat pětiletku za pár týdnů

(a na vojně jsme kromě kategorie plk měli také pplk) :-)

1 0
možnosti
Foto

pplk - to jako má být "pořádný plk"?;-D Díky za nakouknutí.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Fajn počteníčko, pokračuj tak dále;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko, že mne čteš. Bez čtenářů by to nemělo úplně smysl.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, právě ten, kdo si není tak úplně jistý, jestli je optimista, je na nejlepší cestě se jím stát! Těším se, že budu dalších pět let s Tvými blogy mládnout!V

2 0
možnosti
Foto

Díky moc, Zdenko, za čtení a "mládnutí".V:-)

0 0
možnosti
Foto

no co...i kdyby...založíš pro sebe a nás jiný blogovací prostor:-)

1 0
možnosti
Foto

No to by byl odvážný čin, nevím jestli bych to technicky zvládla, ale kdyby lidi ty "jiné" blogy četli, tak proč ne. Díky za nakouknutí, Jaromíre.:-):-):-)

0 0
možnosti

I79v19a 51M96a44r35k23o90v41á

20. 9. 2018 17:04

Blahopřeju ke splnění pětiletky a moc se těším na další vaše pohledy a postřehy.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Ivo. Dokud bude psát o čem, tak tady snad ještě pár let vydržím.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jen v plkání i tom dalším pokračuj. Číča mi je nějaká povědomá.;-)

1 0
možnosti
Foto

Nevzpomínám si, jak se jmenuje, ale je to ona. Díky za to, že jsem potkala na blogu lidi, jako jseš ty. Snad těmi svými plky moc neunavuju. :-):-):-)

1 0
možnosti

Přiznávám, že opisuji, ale moc se mi líbí výzva -

Plkej, cvakej, nasávej... ale do šuplíku to nedávej ... R^

1 0
možnosti
Foto

Plkání a cvakání mi celkem jde. Ani s nasáváním by neměl být problém. Díky za čtení, Vlasto.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, již to zde kolegové a kolegyně napsali, takže jen dodám R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Pavle. Je fajn být s některými lidmi na podobné vlně.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^Pavli to je ale krásně napasnéR^R^

plkej cvakej a nasávej dál a hlavně to nedávej do šuplíku-to by byla fakt škoda:-)

1 0
možnosti
Foto

Slibuju, že budu i dál plkat... atd. Možná zkusím být i někdy vážná. Díky za čtení, Líbo.:-):-):-)

0 0
možnosti

Milé počteníčko;-), hezké dny - : )

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za počteníčko a taky přeju hezké pohodové ještě letní dny.:-):-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.