Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Ode mě R^ a i karma -snad jí nikdo nečmazne;-D

1 0
možnosti
Foto

J89a96n11a 61M32a37j93o77v20á

10. 10. 2018 18:25

Tedy...to je taková blbá asociace, ale dneska jsem o "karmě zdarma" četla v soudním spise...

Ale Tobě. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Už jsem tu karmu oželela, na světě jsou přeci důležitější věci...;-) Díky za přečtení a měj se fajn.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

;-DUž jsem se lekla, že si tu nebudeme dávat karmu.8-o;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Nebylo by to lepší? Ale asi jak pro koho...;-) Díky za nakouknutí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, Ty jsi úplný Sherlock, Tvůj důvtip zaslouží karmu;-D. Článek mě pobavil, díkyR^.

1 0
možnosti
Foto

Snad slečna Marplová, ne?;-) Díky za nákuk, Libi.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Marku.:-):-)

0 0
možnosti
VN

Karma a zdarma , ne,ne,ne... to je za ta fota a povídání .... R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.