Diskuse

Nahá žena...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nádherné, luxusní, díkyR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko. Měj se fajn při pondělku.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Paráda, tělo se mění, hlavně když dobrá duše zůstává. ;-)

1 0
možnosti
Foto

A to je to hlavní. Tělo je jen schránka, důležitý je, co máme uvnitř. Díky za nakouknutí, Soňo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, tak to je zlatý hřeb tohoto týdne!!! Nádherné zamyšlení. Kdybych mohla dát tři karmy, hned bych to udělalaR^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Díky moc, Zdeňko. Taková pochvala potěší. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, jsme ženské...tak musíme být "ženské"... Krásné zamyšlení. Tak ženské... V

1 0
možnosti
Foto

Nic jiného nám nezbývá, než být ženské.;-) Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, tak to je moc pěkný. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Zuzko, za přečtení.:-):-)

0 0
možnosti

Jo, já to vim dávnoR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Romane.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

krásná úvaha Pavlo a moc dobře napsaná-doufám že by ti nevadilo kdybych ji dala na stránku Ženy over fifty, kterou vedu právě abych podpořila ženy které se stárnutím neumí vyrovnat tak lehce a s nadhledem jako jiné a které potěší když si uvědomí, že nejsou sami kdo řeší různé "problémky"-protože pokud nejde o život, nejde o nic-karma a dík za tenhle moc moudrý článek:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Líbo, díky moc za komentář, ale prosím tě, nedávej mne na další webové stránky. Nechci nikam expandovat. Jsem ráda, že jsem tady na blogu relativně v anonymitě. Díky za pochopení.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Moc krásný...opravdu moc krásný. Nebudu tu silná, tomu porovnávání se neubránímvávám...proč mám...proč nemám. Jak to píšeš. Napadají mě dva príměry. Vtip, jak si dvacítka připadá nemožná někam jít...a jak ženská po padesátce se usměje na celý svět a jde...zkráceně. A pak film s Marlene Joberovou...ženská co musí na smutnou operaci. A když se probudí , čeká jí obličej náhodného milence, námořníka. Drží jí za ruku a vypráví o zraněných, ale překrásných rybách. Za tvůj blog moc děkuju.:)

2 0
možnosti
Foto

Ten film asi neznám, ale M. Joberovou mám ráda - vygooglím. Díky za moc milý komentář, Radko. Měj se fajn.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J79a75n 28P27r62a29ž87á76k

14. 10. 2018 10:16

R^Damy, kdyz jste nahe, tak jste vsechny krasne. Bez ohledu na to, kolik vam je let a jakou mate postavu. Jste proste zeny:-)

8 0
možnosti
Foto

Tak to se poslouchá dobře, Honzo ( i když to třeba nemusí být vždy pravda). Díky za nakouknutí a komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.