Diskuse

Kápézetka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z pionýra mě vyhodili po půl roce, já to tak obrečela. Nehodila jsem se do jejích pravidel, stanov či kodexů. A já tak moc chtěla být pionyrem...

1 0
možnosti
Foto

Z pionýra se taky vyhazovalo? 8-o To jsi musela být pěkný rebel! Ty se nezdáš, Bohunko.;-);-D

Díky za nakouknutí.

1 0
možnosti
Foto

To je hezký;-)R^Já žádnou krabičku neměla, asi jsem vždycky spoléhala na druhé, ale ty od čajů jsem milovala.

1 0
možnosti
Foto

Taky mi dalo spoustu práce tu krásnou krabičku vydyndat, protože KPZtku jsme museli v pionýru prostě mít.;-) Díky za nakoukutí, Jitko, přeju hezký víkend.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

O82t40a64k59a29r 48S23e48k61l

27. 10. 2018 7:47

Tak si nějak matně vzpomínám přes ten závoj let , že nějaká podobná ptákovina byla povinná i na vojně. Co vím jistě , že tam musela krom jiného být i tříkoruna ( tuším modré barvy). No - a to bylo tehdy peněz !!

Za 5 Kčs jsem tenkrát v době maturitního roku 68 pořídil celodenní potřebu : cigarety START za 4.- , sirky 0,20 ,- , Čs Sport 0.50 ,- a ještě zbylo na jeden rohlík....,.

Those were the days....:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo 5 Kčs - to byl majlant! Děkuji za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

P37a16v92e25l 21O17p37l

26. 10. 2018 23:44

Zdravím Vás Pavlo. KARMA. Moc hezký článek, kdy jsem chodil do turisticko-branného oddílu celý druhý stupeň základní školy a na gymplu jsem tam dělal instruktora. Úžasné dětství, krásné zážitky a přátelství na celý život. Váš lidsky moc hezký článek je skvělý. Přeji Vám krásný den a spoustu stejně hezkžch článků :-) Pavel OPL

1 0
možnosti
Foto

P58a52v27e62l 39O50p51l

26. 10. 2018 23:45

Omluva za překlep "hezkých článků" ...

0 0
možnosti
Foto

Kápézetka asi dobrá, to jsem nikdy neměl, ale nějak mi tam nesedí těch 60 halířů na telefon. Co já pamatuju, tak to bylo 25 hal. potom asi 50 hal a potom asi 1 koruna.

2 0
možnosti
Foto

Pětadvacetihaléře už jsem nezažila a s tím padesátníkem asi máte pravdu, ale já jsem našla záznam (přímo historický) ve svém jiskerském zápisníku, který do teď mám, a tam byl dopručený obsah KPZ - odtud 60 hal. Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak nějak si pamatuju,že to existovalo. Ale doma jsem to neměla.

HezkýR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud si nejezdila na pionýráky, tak tě to minulo. ;-) Díky za nakouknutí, měj se fajn, Šárko.:-):-)

1 0
možnosti
JS

Krabička na knoflíky od zlaté směsi, je dodnes dokonalá... :)

Kápézetku jsem nikdy neměla.

Měla jsem za barákem les a věděla, co kde sežrat a kam se schovat :)

4 0
možnosti
Foto

To je taky důležitý vědet, ale to víš, my městské děti jsme měli jinší vymoženosti - i když já jsem taky měla les (Divokou Šárku) pět minut od domova. Díky za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J66a95n 33P86r57a36ž17á41k

26. 10. 2018 20:30

R^Hezký článek, Pavlí, ale zapomněla jsi na tři základní věci, které v KPZce nesmí chybět - jeden lahváč, tři cigarety a kondom (aby nedošlo k mýlce, ten na transport nalezené pitné vody, kdyby se láhev od piva rozbila):-)

2 0
možnosti
Foto

Tři cigarety by se mi hodily možná k ucpání nějakých děr, jinak nevím. Kondom beru.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^ Moc pěkné, Pavli. A moje vzpomínka: vždycky mě hrozně štvalo, že se mi do kápézetky nevejde knížka, o kolibřím vydání jsem v tom věku neměla ponětí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám doma Saint Exupéryho Citadelu v kolibřím vydání - to by možná byla příhodná četba pro trosečníka. Díky za tip.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, že jsem si ji musela vyrobit, abych nebyla pozadu za spolužáky. Jenže mi máma nedala sirky, tak jsem aspoň ukradla v koupelně nějaké léky (ne že bych asi ve druhé třídě věděla, co s nimi). Jo a měla jsem ji papírovou, nic odolnějšího se mi ukořistit pro sebe nepodařilo...;-)

2 0
možnosti
Foto

No vidíš a moje plechová přežila více než třicet let (tedy kromě obsahu, ten už se asi dávno rozpadl).;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.