Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli, moc mě mrzí, že jsem předešlý blog nečetla a nemůžu zareagovat. Ale jedno je jisté. Patříš mezi několik málo blogerek, k nimž jsem tu citově přilnula, což má spoustu těch nejlepších důvodů.V

1 0
možnosti
VN

Paní Pavlo, váš výčet musím - nemusím, ale fota byla... vám se zlepšit náladu pokusím. a povedlo se R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc vám všem za milé a povzbudivé reakce. Chtěla jsem tímto vysvětlujícím blogem nějak ospravedlnit, že jsem vás asi poněkud dost šokovala tím předchozím. Děkuji, opravdu si vás moc vážím. Omlouvám se, že neodpovídám jednotlivě. Snad někdy příště.VV:-)

4 0
možnosti
Foto

první úkol8-o... neomlouvat se ...my to nepotřebujemVV:-)

1 0
možnosti
TG

T44o64m78á57š 91G52a56y75e80r

18. 11. 2018 21:16

:-)Přidávám se k těm, kteří cítí stejně jako já - že Vám teď není dobře. Je nás tu hodně kolegů, kteří Vás máme rádi.

Přeji Vám, ať je Vám brzo dobře.

P.S. Otevřete šuple(= duši).... a pište povídky!

3 0
možnosti
Foto

jen jsem rozklikla,že pak přečtu důkladněji..pak už nebylo.... měla jsem pocit, že je ti hodně zle...hodně...

tak, kočko, už je ti líp?V

hezký fotkyR^ a měj se ráda...do kapsy si furiantsky lžem všichni:) fakt.) :-) normálka stav pro přežití:-)

2 0
možnosti
Foto

R^:-)tak držím palce-včerejší blog byl taky fajn ale dnes znáš mnohem optimističtěji což jsem ráda...jo a krásný fotkyR^

1 0
možnosti
Foto

Občas je potřeba upustit ventil a za to máš můj obdivR^V

1 0
možnosti
Foto

Jsem v Tralala jako doma, vítej v klubu:-)

1 0
možnosti
Foto

J86a78n 27P10r21a37ž63á77k

18. 11. 2018 16:44

R^Krásné fotky, Pavlí. A k těm Tvým předsevzetím bych doplnil ještě jedno "musím víc chodit mezi svou partu blogerů." Chybíš nám:-)V

2 0
možnosti
Foto

Jen občas? To je ještě dobrý.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.