Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli, ono je krásný, když člověk tu a tam najede do archívu.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí a komentář, Pavle. :-):-)

0 0
možnosti
Foto

já třídím tak, že většinou :-)

1 0
možnosti
LI

K úklidu "těchto" se chystám už roky a pak se buď kochám nebo jen zírám -:)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, ja sice fotky tridim, ale mam-li některou smazat, mám problém neb každá ve mne zanechala take stopu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, uklid fotek mě taky čeká...už od loňska. :)) nenecháme to až na čas povánoční? Hmm?!

1 0
možnosti
Foto

Já musím už teď, protože za deset dní jedu se školou do Anglie, takže musím uvolnit místo na paměťové kartě. Díky za nákuk a měj se fajn. Bohunko.:-):-)

0 0
možnosti
MV

klidnej prvni advent k VAM!

1 0
možnosti
Foto

Tobě a tvým blízkým taky, Marku.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, povedla se Ti krásná probírka fotografií i pocitů.R^ Mě při prohlížení starších fotek vždycky zaskočí, že si k současným pocitům, když se na ně dívám, dovedu přičarovat i ty, které se do záběru vlisovaly tehdy.

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Zdeňko. :-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tohle sbírání fotek... Když to jednou za čas třídím, jen zírám:-). Proto z výletů a dovolených se snažím vozit už jen momentky, u těch je stejně největší legrace, nefotím památky jako takové - těchto fotografií je plný internet.

1 0
možnosti
Foto

Mám to s fotkama podobně, Libi. Díky za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

... jo, to taky znám:-) karmaR^

1 0
možnosti
VN

A jste si jistá, že jste toho sněhuláčka nefotila někde v Číně ? je poněkud žlutej ...

;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

U starých fotek si nejsem jistá nikdy ničím, ale v Číně jsem dosud nebyla. Aspoň myslím.;-D Díky za návštěvu, Vlasto.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.