Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásná architektura. Pěkné odpocinuti si.

1 0
možnosti
Foto

Prostě předvánoční pohodička. Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti

Hezké po-vyražení, moc - prošla jsem se s VámiR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu, Ludmilo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, moc děkuji za přinesení obrázků od jinud. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, díky za předvánoční výlet, ano, takový poklidný. :-))

1 0
možnosti
Foto

Ano, byl to moc příjemný výlet. Díky za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

před rokem jsme byli se sborem v Německu na tři krásný dny...moc povedený tehdy to bylo a tvoje reportáž mi to připomněla.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a komentář, Zuzko.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

To byl dobrý nápad vzít s sebou foťák a zima nezima mačkat spoušť!R^

1 0
možnosti
Foto

A to já ráda cvakám, i když mrznou ruce.:-):-)

1 0
možnosti

se tesim na priste, diky, Pavlo!

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

J38a23n69a 88M61a98j62o96v60á

18. 12. 2018 22:19

Pěkné pokoukání, děkuji, Pavli a hezké svátky :-)

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, díky. Tobě taky.:-):-)

0 0
možnosti

Také nakukuji, spokojeně pobrukuji ... R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za spokojené pobrukování.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.