Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli, hezký zavzpomínání.

1 0
možnosti

D46a47v17i18d 83V32l76k

24. 12. 2018 14:06

Já jsem na Brouky moc mladej;-D

2 0
možnosti
Foto

R^ Dík za fotky a další hezkou vzpomínku kudy kdysi vedla naše cesta. Hezké vánoce. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu. I Tobě přeju krásné Vánoce.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Beatles byli Beatles.;-)

1 0
možnosti

S Beatles mi v létě v roce 1965 seznámil Meky Žbirka. Byla to láska na první poslech. K Vánocům jsem si Ježíškovi napsala o kytaru. Ta fakt pod stromečkem byla! Ale opomněl mi nadělit schopnost zpívat a hudební sluch. Takže konkurenci ve mně Paul ani John neměli, zato jsem díky nim začala s angličtinou.

Beatles ovlivnili pozitivně celý můj život, l V Beatles!

2 0
možnosti
Foto

Můj život taky, i když jsem se narodila až o pár let později.V Děkuji za komentář a přeji Vám krásné Vánoce.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Ludmilo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Být les a nebo nebýt les, to je oč tu běží

(balada vánočního stromku)

Merry Christmas :-)

2 0
možnosti
Foto

...and Happy New Year! Díky za přízeň a vtipný komentář.:-):-)

0 0
možnosti

Jojo, Beatles vstoupili do mého života také až poté, co už spolu nehráli. Ale podařilo se jim vtáhnout mě do jeho světa a už mě nepustil. Takže jsem začal zkoumat a posléze i psát, ale zase nejsem takový blázen, abych musel mít kousek deky, na které leželi nebo něco podobného.

Jen si dovolím drobnou opravu - ještě před zmíněným LP A Hard Day's Night vyšly supraphonské výběry Beatles 62-65 a Expedice R'n'R plus první deska Please Please Me... V roce 1969 vyšel s tříletým zpožděním sampler Collection of Oldies... but Goldies a rovněž uváděné Abbey Road mělo také tři roky "sekeru". Navíc vložená příloha s fotkami je využila z desky Let It Be...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za opravu, tyhle údaje mi vyplivl Google, nepovažuji se za znalce B. Desku Abbey Road jsme měli nějakým zázrakem doma. Dodnes je to moje nejoblíbenější. Přeji hezké svátky.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

asi tam někdy taky zajedu:-)

1 0
možnosti
Foto

Určitě, stojí to za to.:-):-)

0 0
možnosti

R^Nádhera!:) Liverpool mám nějak rád i přes to, že mě tam dvakrát vykradli auto, z toho jednou dokonce i když jsem v něm spal... V muzeu byly nejlepší pokoje, kdes mohla s každým Beatle jakoby posedět na návštěvě. Nejvíc se mi líbilo u Johna a Paula:))

2 0
možnosti
Foto

Město Liverpool jsem si bohužel neprohlédla, protože strašně lilo. Ale to muzeum mne vzalo za srdce.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.