Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D87a37v76i40d 16V53l25k

23. 2. 2019 8:22

Super čteníčkoR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

R^povedený blog Pavli-asi se také naučím vstávat za kuropění:-)

1 0
možnosti
Foto

To jsem se neučila, to nějak samo. Ráda bych se to naopak "odnaučila", ale nějak se nedaří.:-P

Díky za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jak vidno, nejlepší nápady přicházejí za kuropění. Moooc pěkný, Pavli!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Kurové v tu dobu ještě asi nepěli, možná to bylo tím kafem, co jsem si ho dala místo čaje.;-D;-) Díky za nakouknutí a komenář.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Po obědě výborný zákusek. R^V

1 0
možnosti

Splivla jsem Tvůj blog k obědu jako malinu :))

Super čtení!

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, že byl stravitelný jako maliny.;-):-):-)

1 0
možnosti

R^:-).... tak tomu dobře rozumím....:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu. Zdravím.:-):-):-)

0 0
možnosti

Vono má takový privstani něco do sebe...

1 0
možnosti
Foto

U mě to bohužel není "přivstání" ale normální stav. Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

V půl pátý ráno spisovat, to seš dobrá!R^;-)

2 0
možnosti
Foto

No ve skutečnosti jsem to psala až v šest, předtím jsem opravovala písemky.;-);-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.