Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli, moc pěkný článek.R^ Motivoval mě k mnoha úvahám. Bohužel mě zatím nenapadla vhodná adeptka na prezidentku, asi potřebuji ještě trochu času na zamyšlení.

1 0
možnosti
Foto

Safra, takovou sympatickou presidentku bych si taky nechal líbit. To by se pane v nezáživných hodinách koukalo na stěnu :-)R^

2 0
možnosti
Foto

U nás ve škole nemáme obraz prezidenta (není povinný), takže se studenti musí koukat na mě nebo kamsi do blba.;-) Já vím, že můj článek je trochu utopie, ale díky za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Poslední dobou se to ve světě, na vysokých místech v politice, ženami jen hemží a já si pořád říkám, zda to není účelové.

Možná je to tím, že jsem se celý život profesně pohybovala v blízkosti mužů a já jim nějak více, co se rozhodování, stálosti názorů a ovlivnitelnosti týká, věřím.

1 0
možnosti
Foto

O hemžení bych snad ještě nehovořila, ale pár schopných žen se už do politiky dostalo. Doufám, že kvůli svým schopnostem a ne kvůli "účelovosti". Díky za Váš názor.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. Sebevědomá žena je na tomto postu mnohem lepší než chlap, který neustále potřebuje leštit své ego.

A vyjádření biskupa ve smyslu, že volit paní Čaputovou je těžký hřích? To nelze komentovat bez použití vulgárních slov.

Karma.

2 0
možnosti

Zrovna jsem četl, že paní Němcová by to vzala. A máte vystaráno.

3 0
možnosti

Já bych Slovensku přál Ševčoviče. Není fandou multikulturalismu, je vlastenec a proevropanský. Není nacionalistou.!!

2 0
možnosti
Foto

Jde multikulturalismus dohromady s nacionalismem?;-)

0 0
možnosti

... jsem zaznamenala, že u sousedů svítá na lepší časy ... Kurňa, u sousedů už lepší časy měli teď. Vždyť tam prezidentuje všemi milovaný pan Kiska. Pravda, 60% Slováků mu nedůvěřuje. Tak hluboko náš Zeman nikdy neklesl. Takže s hodnocením, zda u sousedů nastaly ještě lepší časy než jaké mají dnes, bych tak dva roky počkal.

3 0
možnosti
Foto

Asi ano, neříkejme hop předčasně...

0 0
možnosti

M64i22l84a12n 76K82e95s36l

18. 3. 2019 21:39

Ti Slováci mají ale kliku.Po vynikajícím prezidentovi Kiskovi,kterého jsme jim podle některých měli závidět,mají šanci pořídit si vynikající prezidentku.Ještě nic neudělala a již se na ni pějí ódy.Já bych ji Slovákům přál.S hodnocením,ale nějaký čas počkám.Ne nadarmo se říká - neexistuje člověk ten,který by se zalíbil lidem všem nebo někdo má rád vdolky někdo holky.Že je žena.I ženy někdy sklouznou - na př.taková Merklová,vulgárně nemluví a přesto je z ní Evropa tumpachová.

8 0
možnosti
Foto

Uvidíme. Díky za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

ne nejsi naivní Pavli -myslím si to samé-souhlas a karmaR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,22
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.