Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Chce to třetí kurs a doučit se říkanku.... ;-D ...

1 0
možnosti
Foto

Muzikál je v pohodě, hlavně když máš po tréninku modrá kolena a sedřené nárty a jdeš tak vystupovat.;-D

1 0
možnosti
Foto

Dnes ten "minikurz" muzikálového tance skončil - mám modřiny i na druhé noze. No tak jsem to zkusila, no. Příště zůstanu jen u latiny, tam nemusím skákat a padat.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

co ty všechno vyvádíš :-)

1 0
možnosti
Foto

To víš, mám prázdniny, tak nevím roupama coby.;-);-D

0 0
možnosti
Foto

.... pak jsme to dělali za domem ve křoví.... Hmmm. Zajímavá pomůcka ;-D;-D

Co tě tam učí v ty skole, samý sprosťárny. ;-)

Jen tak dál. R^ tanec miluju... ;-)

1 0
možnosti
Foto

No možná, že to úplně přesně takhle nebylo, ale zkus si představit ty sexy pohyby!;-D Díky za návštěvu, Bohunko.:-):-)

1 0
možnosti

To mě moc těší, že vás to tak chytlo, Ruben je živel:-) I ostatní lektorky ve vašem popisu poznávám:-) Vydržte, postupně se počet nohou a rukou sníží na občasných 2+4 apod.;-) A určitě se tam někde potkáváme na chodbě...

1 0
možnosti
Foto

Díky, to jste mě potěšila. Třeba mi to časem půjde trochu lépe. Jsem pouze (věčný) začátečník. Mějte se fajn.:-):-)

0 0
možnosti

I64v44a22n48a 51L85a81n13c42e

25. 7. 2019 11:02

Je ráno, už od čtyř nespím, tak jsem vstala... A první článek, který si čtu je ten váš, to je bomba....;-D;-D;-D;-DR^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Ivano. Přeju hezký den tam u Vás.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Někdy se tam na Tebe přijdou tajně podívat:-)

1 0
možnosti
Foto

No tak nevím...;-D. Každopádně díky za přečtení a přeju fajnovej den.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jooooo... Salsa.... Mají pravdu... Za pár let... Ještě jsem tam nedospěla.

2 0
možnosti
Foto

Uvidíme, jestli mne nepřejde ten elán a jestli bude ve školním roce čas...;-). Díky za nákuk a měj se hezky.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, promiň, ale směju se...to nemá chybu, ten tvůj popis mučení včetně velikostí modřin. Prosím tě, napiš pokračování! ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Tohle už je druhý díl, třetí (pokud nějaký bude) by mohl znít: Sejdeme se na rehabilitaci...;-D

Díky za nakouknutí a přeju hezký den.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.