Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ liché a roztrhané. Případně liché roztrhané...jednou mne zasypou...

1 0
možnosti
Foto

Nenech se zasypávat děravými ponožkami ale květinami...;-D;-)

0 0
možnosti
IM

Bezva článek, PavloR^R^ Já liché ponožky nějaký čas schraňuju, pak je vyhodím, a dost často se v tu ránu záhadně objeví druhá ponožka.:-)

3 0
možnosti
Foto

To je další přírodní zákon (schválnosti).;-) Díky za přečtení, Ivo.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, moc dobře si pamatuju, jak ty zalatane paty skrabaly a nechtěly jsme je nosit.... Dnes, čekám, jestli přijde "mamka k taťkovi" a po měsíci... šup do koše. Pavli, kupuji stále stejné ponožky, snažím se i barvu a tak, nějaká ta "mamka" se vždy najde... Horší je zjistit, jestli jsou ponožky moje nebo dcery... Máme to tak i se spoďárama.... :)))) hádky a hádky o titerne kousky oblečení.

A vzpomínky ve skříni.... Už dávno nemám.... Jen v hlavine, ale zato na vždycky. ;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

U nás taky často probíhá "dražba" ponožek (máme s dcerama podobné a ony mi je pořád zabavují). ;-D Co přesně znamená "přijde mamka k taťkovi"? Napadají mne různé věci, ale trochu mne v tom kontextu mate "šup do koše" ;-D;-).

Díky za komentář.

1 0
možnosti
Foto

Látání ponožek a společenská prestiž - to mě moc pobavilo!!! Vše ostatní taky, ale tohle je vítěz mého úsměvu;-D!R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Zdeňko. Doufám, že je ti už trošku líp.V:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ty fotky mi spíš připomínají to, co máma od mého dětství schovává pro použití jako hadry na úklid.;-) Já liché neschraňuju a trhlé zašívám jen výjimečně. Většinou ty ze sportu, které mi nepřišly úplně levné.

1 0
možnosti
Foto

Na hadry používáme stará pyžama nebo nátělníky, přece se to nevyhodí.;-D To schraňování roztrhaných ponožek byla zřejmě nějaká moje dočasná obsese, teď už na to taky peču.;-) Díky za komentář.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Traduje se, že ponožky žere pračka, ale starou pračku jsme rozebrali a nebyla tam ani jedna. Přesto se stále objevují liché, nějakou dobu je schraňuju a nakonec vyhodím, málokdy se druhá fusekle do páru najde. To je prostě věčná záhada;-D. Jinak roztrhané ponožky taky nezašívám, nemá to cenu, roztrhnou se hned vedle.

Měj se hezky, Pavlo, užij si zbytek prázdnin.

3 0
možnosti
Foto

Libi, díky za návštěvu. Doufám, že ten zbytek prázdnin neuběhne moc rychle.;-):-)

1 0
možnosti
IL

Také mívám liché ponožky, nevím, kam se ztrácejí. R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

To mají na svědomí tzv. "lichožrouti" (Pavel Šrut). Díky za nákuk, Ivano.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, tak já se přiznám. Nezašivám. Blog je super

2 0
možnosti
Foto

Díky, jsi můj člověk. Já zašívám jen minimálně.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.