Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc milá slova velké dámě a jejímu úžasnému hlasu.V

A tu písničku, jsi vybrala skvěle, hned si ji jdu pustit!!!

1 0
možnosti
Foto

Jsem nějaká naměkko uz tejden...a neni a neni líp. Je dobře žes zrovna ty něco napsala...Vzpomínám si na recenze jejího hlasu...Vic než jen hlas...špatně se za komunistů vysvětlovalo že byla v tom rozsahu hlasu českým zázrakem a ne ty, které defilovaly v estrádách. Byla supr člověk. I jak se k věcem postavila...je mi to hrozně líto. Ale už se trápila. Už se trápila..dekuju. PavloV

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentáře i za plusy.:-):-):-)

0 0
možnosti

https://www.youtube.com/watch?v=B6vsmWLe9VY

bylo mi deset a tohle jsem si casto prozpevoval...

a...kdyz uz k tomu doslo, tak je pekny ze dneska...od rana mam nad hlavou bledemodry swingovy nebe s par bilejma oblackama

diky za vzpominku, Pavlo

2 0
možnosti
Foto

téma máme stejné a smutné

3 0
možnosti
Foto

J70a56n28a 70M60a19j69o17v87á

14. 3. 2020 10:40

děkuji. A Pilarce nezbývá než přát, ať jí místo, kde je její nebe, bezpečně odemkne houslový klíč.V

5 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.