Diskuse

Kam s ní?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezké, že života. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobře!  S chutí jsem si početla něco normálního.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nedělej se nedělej...kam s ní...kam s ní...Už je deset?:-P:)) hezký moc a krasný večer:)V

1 0
možnosti
Foto

Tobě taky, Radko.;-):-) Díky.

0 0
možnosti
VN

I já ve svým věku jsem si představovala kdoví co ... No, aspoň jsem si osvěžila paměť... ;-D ;-D ;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, Vlasto.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Za účelem penetrace - ulehli skauti na matrace. R^

1 0
možnosti
Foto

Krásný veršík.;-DR^ Díky za nákuk.

1 0
možnosti
Foto

Tipovala jsem deku, pak noční košili, a vona to celá postel.8-o;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Fakt jsem se inspirovala Nerudou (Kam s ním? - aneb jak se zbavit starého slamníku). Na tý starý matraci se už bohužel nedalo spát, konečně jsem si pořídila novou. Jo a ta nepoužitelná je momentálně v garáži - pokud se neozvou nějací skautíci.;-);-D

No zbytek příběhu je samozřejmě prachsprostá fikce, znáš mě.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

R^To bylo prijemne osvezujici:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za nakouknutí. Tak jsem se zase po čase dopustila nezávazného "literárna".

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Dášo. Prý jedeš s námi do Písku. Budu se těšit.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký, napínala jsi mě až do konce;-)R^

1 0
možnosti
Foto

To já ráda napínám.;-) Díky za nákuk, Jitko.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.