Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Krásných 50 ...odstínů modré:-);-)

1 0
možnosti

Máš modrou fantazii, PavloR^ Taky mám modrou barvu nejradši...:-)

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, na to jsem zapomněla - fantazie. Ale ta má vlastně všechny možné barvy. Díky za nákuk, přeji hezký den, Ivko.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc pěkně jsi to napsala, cítím se po ránu modře, stačí pohlédnout na oblohu.R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Dneska je sice v Praze obloha převážně šedivá, ale jinak se mám taky modře. ;-) Díky za čtení a za přání na FB, Jitko.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Václav Špála by měl radost ! Ode mně alespoň karma.

1 0
možnosti
Foto

R^

Modrá je i barva pro autismus.:-)

Mám raději černou, bílou a červenou.;-D

1 0
možnosti
Foto

Já mám ráda různý barvy, ale povahově se ke mně hodí modrá. Asi.;-) Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jeden by neřekl, co všechno modrého se dá najít. ;-)

1 0
možnosti
Foto

No trochu jsem i gůglila - ty drahé kameny a názvy odstínů modré. Díky za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Paní Pavlo, kam se hrabe Žlutý pes s "Modrá je dobrá ..." R^

1 0
možnosti
Foto

Od Žlutého psa jsem opisovat nechtěla, ale pravda " veršík modrá je dobrá" jsem si trošku vypůjčila. Snad mě nebude nikdo popohánět kvůli autorským právům. Díky za nákuk, Davide.:-):-)

Nevadí, že nepoužívám v oslovení "pane"? Mě to připadá trochu šroubované.;-)

1 0
možnosti

No, moje oči šedomodré, už jejich vidění není dobré ... Ale vám se povídání zase povedlo, R^ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Moje vidění už také není, co to bývalo - bez několikera brýlí už se neobejdu. Ale pozorovací schopnosti jsem snad ještě neztratila. Díky za návštěvu, Vlasto.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

i já mám modrý oči a mám modrou ráda. Hezkej blog, PavloR^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář, Zuzko. Já myslím, že k tobě se modrá také hodí.:-):-)V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS