Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Arrivederci, Ennio. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji všem za diskusní příspěvky.V:-)

0 0
možnosti
Foto

Bylo mi z té zprávy, Pavli, včera smutno. Zachovala jsem se asi podobně jako spousta dalších ctitelek a ctitelů tohoto báječného hudebního skladatele, pouštěla jsem si během dne jeho krásné filmové melodie. A speciálně u této jsem čekala, že se otevřou dveře a vejde Cheyenne, protože takové pocity hudba pana Morriconeho dokáže vyvolat a v tom je její dokonalost...

https://www.youtube.com/watch?v=u5IpN3grKDI

1 0
možnosti

Hudba pana Morriconeho je jednoznacne ennio nuno!R^

2 0
možnosti

Díky za tento blog. Řežavost a naléhavost jeho harmoniky v ústech Charlese Bronsona mi zní v uších dnes zvlášť smutně.

5 0
možnosti
Foto

R^Karma, prestoze vubec nejsem typickym filmovym divakem:-)

1 0
možnosti

Díky moc za tento blog. Ráno mě ta zpráva o odchodu E. Morriconeho velmi zasáhla. Tak geniální autor filmové hudby se hned tak nezrodí.

Za jeho celoživotní rozdávání krásna prostřednictvím hudby mu patří velký dík.

Čest jeho památce!

3 0
možnosti
Foto

S dovolením se připojuji, nádherná hudba VVV

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS