Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako vzdy, skvele pocteni!! R^:-)

1 0
možnosti

Nevím, co jsem provedla... příspěvek jsem vložit nesvedla. Prostě tu není .. ???

1 0
možnosti
Foto

Prima čtení, paní Pavlo... I délka textu je přiměřená.... U některé příliš dlouhých textů (u některých blogerů) vynechávám odstavce, nebo je celé přeskakuji. :-/

1 0
možnosti
Foto

Bezva, že ses stavila. Díky.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

No to se Ti povedlo!!! Moc povedlo! Krásná pocta královně detektivky. Pavli, přimlouvám se, co kdybys občas z rodiny Christie napsala další příběh. Mně se to fakt moc pěkně četlo.R^

1 0
možnosti
Foto

Uvidíme, mám před A.C. veliký respekt. Díky za čtení, Zdeňko.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Marku! Přeji fajnový tropický den.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Už mám po dnešku oběť. Nejmíň na osminy. 8-o zvedlo mi to náladu. DÍKY.

1 0
možnosti
Foto

Koho? ;-D Díky za čtení.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

;-DBýt manželem Agathy není jednoduché.:-P

1 0
možnosti
Foto

Vydržel to čtyřicet šest let, tak už měl asi praxi, no tu a tam si odskočil za nějakou vykopávkou (tedy myslím archeologickou ;-D).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS