Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kousek od Ztracenky bydlí moje dcera Terezka, je to tam moc hezký R^

1 0
možnosti

Ztracenku znam. Krasny misto!

1 0
možnosti

I64v14a 91M73a15r80k72o45v39á

24. 7. 2020 20:21

Člověk pořád něco objevuje, viď? Dík za pěknou exkurzi:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já objevuji ráda, zejména věci, které už objevil někdo dávno přede mnou. Díky za návštěvu, Ivo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Každá dokumentace je dobrá, pač třeba o tomto jsem neměl tušení:-)

1 0
možnosti
Foto

U nás za humny je pořád co objevovat a dokumentovat. Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Nalezená Ztracenka. Takovou hromadu šrotu jsem měl na dvoře taky. Kdybych věděl, že je to umělecké dílo, tak bych ho neodvezl do sběrného dvora. Telefon mám starší generaci - ještě s anténkou vysouvací - a tak bez mapy a buzoly - nevyrážím do okolí.

1 0
možnosti
Foto

S buzolou už bohužel neumím zacházet, takže by to asi nedopadlo. Na určování severu podle lišejníku na stromech taky moc nespoléhám a po mnoha nezdarech s papírovou mapou už mi zbývá jen ten chytrý mobil, ač jsem blbý uživatel.;-D

Díky za komentář, Davide.:-):-)

1 0
možnosti

Do Prahy jsme jezdily koukat na památky, zahrady v té době nebyly ještě moc přstupné. A teď si to vynahrazuji v pořadu z Metropole, na který každý týden poctivě koukám . ;-) Takže tato ukázka byla prima . Díky Pavlo a můžete v tom aspoň občas pokračovat. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pokračování až zase něco nového objevím, Vlasto. Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pekne fotky z hezkeho mista:-) Jen tem modernim plastikam nejak nerozumim...

2 0
možnosti
Foto

Ty tam tak trochu "překážely" při výhledu na Vyšehrad. Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

To je milý objev i pro mě !!V

1 0
možnosti
Foto

Zahrada je to malá, ale pohledná a na fakt pěkném místě.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ani jsem netušila, že je v okolí Přírodovědy ještě jiná zahrada, než jejich botanka.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já taky ne. Tam toho je.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.