Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Státem nařízená bezpečná vzdálenost osob je 2 m. Pačitelko Vy jste od první lavice určitě 3m. Pokud se ale vydáte na špacír mezi lavicemi, potom je rouška sice také na nic ale musí být.

Omlouvám se ale každé 4 vteřiny mě naskočí text v angličtině. Jinak karma. Perfektní.

1 0
možnosti
Foto

The state-mandated safe distance of people is two meters. Baby, you're definitely three meters from the first bench. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J41a83n63a 44M71a71j54o54v20á

26. 9. 2020 14:11

Polní pich...příjemná slovní hříčka .-).

Jinak...no jo, jazyk se prostě mění získává i ztráci (i když tu pytvu bych jim fakt neodpustila)

1 0
možnosti
Foto

Neznalost pilin mne také dost překvapila, co v té hlavě mají?;-D Díky za nakouknutí, Jani. Zdravím do Kroměříže.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Karma. My starší , kteří "prodělali" polní pych i pich , Vám rozumějí.;-D

4 0
možnosti
Foto

O to mi přesně šlo.;-);-D Díky za nakouknutí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Čekala jsem něco hutnějšího, než uloupené kukuřičné klásky.;-D;-)

P.S. Zkus si v roušce komunikovat s nahluchlým a zmateným jedincem.;-)

3 0
možnosti
Foto

Přesně tak si někdy v roušce připadám, včera se jedna studentka hlásila, že chce být zkoušená a já jí odpověděla, že na WC se může dojít i později a ne v hodině.;-D

Na hutnější historky jsou tu jiní, já jsem decentní...

2 0
možnosti

Ta výuka v rouškách musí být fakt pohádka: Boudo, školičko, kdo v tobě přebývá? Já myška Huhňalka, já žába Kuňkalka, já zajíček Roušáček, já medvěd Covidojed. Posílám karmu a kyslíkovou bombu. :-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, díky. Kyslíková bomba by se hodila.;-);-D

0 0
možnosti

I98v51a 22M62a53r55k92o55v75á

25. 9. 2020 19:11

To je krásný, Pavlo:-)R^ A máš můj obdiv za to učení v roušce. FaktR^V

1 0
možnosti
Foto

Dík za nákuk, Ivo. Třeba si na ty roušky zvyknem, na distanční se mi fakt nechce.:-P

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, vysvětlil bych jim to asi takhle: py(i)ch lesní, polní, vodní může být jak s tvrdým, tak s měkkým. Při variantě s tvrdým jeden bere, při variantě s měkkým jedna dává. Oni samozřejmě upřednostňují tu variantu s měkkým i, ale k tomu je zase potřeba tvrdý ... no a tady bych byl v pitly. ;-) R^

2 1
možnosti
Foto

Mi ten komentář poskočil dolů a to mělo být plus, Davide.;-D

1 0
možnosti
Foto

romantika je romantika:-)

2 0
možnosti
Foto

Takhle podrobně jsem to studentům raději nevysvětlovala. To bych asi taky byla v pitly, Davide.;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.