Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezky napsáno a "Pokud se zpívá, ještě se neumřeloóóó ..."

1 0
možnosti
Foto

Ano, "dokud se zpívá, dotud se nezahyne..." - "anebo ta z Braniborů v Čechách "jen ve zpěvu, jen ve zpěvu jsme našli svoji úlevu...". Vzpomínám, že jako venkovské dítě jsem zpívala stále - např. při sobotním zametáním dvora, což mě bez zpívání šíleně nudilo. Anebo když jsem v kočárku vozila a uspávala malou sestřičku... Věděla jsem, že než se zavřenýma očima odzpívám dvanáct slok písně "Čechy krásné, Čechy mé, duše má se touhou pne,..." že Vlastička usne. A kdykoli jsem přicházela k naší čtyřtřídní obecné škole, zdaleka bylo slyšet mnohohlasý dětský zpěv s doprovodem housliček pana učitele Vodičky. Dnes už zpěv u základních škol bohužel slyšet není, leda u "lidušek". Paní Pavlo, díky za pěkný článek i za básničku. Hezký den Vám přeji. ;-)V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení a komentář. Také Vám přeji hezký den, Mirko.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

J32a26n 72Š13i28k

4. 10. 2020 6:38

Paní Pavlo určitě nestrašíte, jen vyjadřujete pocity, které že současné situace máte. A moc hezky je vyjadřujete. Hezký víkend

1 0
možnosti
Foto

Já klidně zazpívám. A zdrhnou dřív, než mě stačej sebrat.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to se přidám, aby se lekli ještě víc.;-D;-)

2 0
možnosti

Nebude trvat mnoho dní a básničky se zhudební ... R^ ;-) Pavlo zdravím ...

2 0
možnosti
Foto

Taky zdravím a díky, Vlasto.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jediná opera, která se dnes může hrát, je Němá z Portici.

Titulní roli tam hraje primabalerina.

https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C4%9Bm%C3%A1_z_Portici

1 0
možnosti
Foto

J11a26n 37A88n55d86r46l33e

3. 10. 2020 18:45

vere zhudebnit, nazkouset, zazpívat! :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Dobrá, Honzo vy sepíšete noty, Ivanka nahraje demo a já se pokusím o nesmělé broukání lalala...:-):-);-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, všechna ta nařízení jsou nečitelná jako písmo slepců, ale zase jsou inspirací veršotepců. R^

3 0
možnosti
Foto

Když zakázala hudbu vláda, verše prostý lid teď skládá...;-)

Děkuji ti za nakouknutí a veršovaný komentář, Davide.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Honza už se vyjádřil v podstatě i za mě. ;-);-D

1 0
možnosti
Foto

R^Nedej se, ono to prejde. Nekdy... jednou... jako vsechno ostatni.

Ale basnis hezky:-)

1 0
možnosti
Foto

Nedám se.;-) Díky za nákuk, Honzo.:-):-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS