Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavlo, moc hezký... fotky i příběhR^V

1 0
možnosti
Foto

Náladu mi rozhodně povedla. DÍKY :-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, pozvedla jsi náladu, super!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, Jitko.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, a já myslel, že to muži lákají ženy na sbírku motýlů. Inovativní přístup. R^Jinak to přezimování je podle druhu a jsou i tažní. Švára je biolog.

1 0
možnosti
Foto

Já žádnou sbírku nemám.;-D Tohle bylo náhodné setkání s babočkou admirálem.;-) Co jsou to "tažní" motýli? Třeba monarchové?

1 0
možnosti
Foto

Šmarjá, kam se schovávají motýli na zimu? Zapomněla jsem to nebo jsme se to neučili???8-o;-D;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já si taky nejsem jistá. Přezimují vůbec??? My se to asi taky neučili.8-o;-) Díky za nákuk.

1 0
možnosti
Foto

Takový hezký, malý příběh. Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem viděla na "motýlím keři," prý se mu říká i "letní šeřík, poletovat na jho květech posedávat nejmíň deset motýlů, všichni byli druhu "babočka paví oko." Keř již odkvetl, kam se všichni poděli? Doufám, že zimu přežijí a až "motýlí keř" rozkvete, objeví se zas. Díky, Pavlo, za pěknou pohádku a zapomnětlivém motýli. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu, Mirko. :-):-)

0 0
možnosti
Foto

J50a24n 69P70r10a18ž30á91k

11. 10. 2020 13:51

R^Milé a pěkné:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. :-):-)Prostě jsem sem plácla něco uklidňujícího a nekovidového. I když s tím motýlem to asi přes zimu dopadne bledě.;-(

1 0
možnosti

Pohádka mi přišla vhod, náladu mi zvedla a to přijde vhod. A vám Pavlo, za to karma, za pohádku, to není zdarma ... ;-D

2 0
možnosti
Foto

To jsem moc ráda, že přišla vhod. V dnešní době jsou potřeba tu a tam i "pohádky".:-):-)

0 0
možnosti
Foto

J68a14n 30Š17i85k

11. 10. 2020 10:22

A náladu jste mi zvedla. Právě to moc potřebuji. Děkuji, že se jste se trefila. krásnou neděli paní Pavlo

2 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, Jane. O to mi šlo - špetku "pozitivna".:-):-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS