Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I37v82a 68M38a76r52k95o45v36á

29. 10. 2020 22:04

To je milé, Pavlo, a je sympatické, že na všem vidíš něco dobrého...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že to je nejen v dnešní době důležité. Díky za nakouknutí a přeji ti hezký víkend. :-):-)

0 0
možnosti
Foto

Někdy se ve virtuální hospodě stavím. V

1 0
možnosti
Foto

To bude fajn. I když ještě lepší by samozřejmě bylo skutečné setkání. Díky za nakouknutí, Soňo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavli, příště se zastavím za váma:-) Zase v úterý?

1 0
možnosti
Foto

No spíše až v pátek, já mám všední dny (když nejsou prázdniny) dost hektický. Jak to dopadlo s tou policí na knihy?

1 0
možnosti

Dobře jste to napsala. Jenomže když se řekne áááá, mělo by se říci i bééé. Co tedy navrhujete, abychom z hlediska úspěšnosti boje proti covidu-19 nebyli na chvostě Evropy, možná i světa? Zbývají totiž už jen mnohem drastičtější opatření, které se nám budou líbit ještě méně, a i na ně nejspíš dojde.

2 0
možnosti
Foto

To je právě to, já si politikům radit samozřejmě netroufám. Ale asi by to chtělo obecně méně arogance, více komunikace s občany, atd. Například se mi líbí postoje slovenské vlády. Tam byli mnohem obezřetnější a postupovali systematičtěji i v době, kdy na tom byli o dost lépe než u nás. Tady je to jaksi z extrému do extrému: nejdříve populismus a pak tohle... jak to slušně nazvat? Díky za komentář.:-)

0 0
možnosti
SH

Pavlo, nádhera. ....R^R^R^jen lampa na ulici svítí, svítí ...v Domažlicích a slabě mrholí. Děkuji.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji ti za nákuk, Sylvo. Ten Janoušek se mi tam nějak vetřel, i když text je o něčem jiném. Prostě mám tuhle písničku ráda.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J94a63n 35P15r25a61ž66á92k

28. 10. 2020 17:35

R^To kafe bych si dal s Tebou, ale az zase v realu:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak určitě.;-) Otázkou je kdy. Měj se fajn a díky za nákuk, Honzo.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

I13v50o 14C60i84l57i53c21h

28. 10. 2020 17:05

Moc krásně jste to popsala R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za přečtení.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

V reálné hospodě nebudu v županu a nenamalovaná.;-D A taky nikdo nebude mít tao krásné mořské nebo vesmírné pozadí.

1 0
možnosti
Foto

Nikdy neříkej nikdy.;-) Náhodou županový "pokec" byl fajn. Jen jsem nebyla předem upozorněna na doporučený outfit - já měla tepláky a starý triko. V reálu bych si to klidně zopákla i nenamalovaná - ti co mě znají, se snad neleknou.;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, amarouny mi taky přišli super když mi bylo ...náct, ale dnes bych dal přednost české klasice a pivku s kamarády v hospě. Doufejme, že virtuální realita nevytlačí tu skutečnou a že zase bude moci chodit, kam chceme a kdy chceme. R^

2 0
možnosti
Foto

Klasika je holt klasika. Tak snad někdy v reálu na viděnou, pokud se nachomýtneš v Praze. Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.