Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prosím vás paní.... takovýhle dvojsmysle, to je tak pro pana Vlka ........

**********************************************************************

Pavlo, moc jsem se zasmála ... nálada zlepšena...

Krásné Vánoční svátky ... *******

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

Být přefiknutá od prodejce kaprů? Pokud by vypadal jako Tomáš Hanák, klidně! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Hele, ty jsi těmi hezouny v poslední době nějak posedlá! ;-D Co na to říkají doma?;-)

1 0
možnosti

Úsměvné čtení a krásná závěrečná fotka. DěkujiR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji vám za nakouknutí, Ireno.:-):-)

0 0
možnosti

P33e35t64r 11N28e11d88o42m87a

23. 12. 2020 12:17

"na pokraji "Me too"" ....to fakt nebylo. Max. na hrane dvojsmyslneho vtipkovani na ucet kapra, nikoliv casove bohatsi kupujici. Me too je o necem jinem, nez o prodavacich: https://en.wikipedia.org/wiki/Me_Too_movement

0 0
možnosti
Foto

Tak kapr už naštěstí nikoho žalovat nebude, že musel čelit sexuálním narážkám a já to vše samozřejmě pojala jako nadsázku. Ale díky za poučení, třeba se na to někdy mrknu.;-)8-o

0 0
možnosti
Foto

Milá Pavli, Tvoje kompletko mě moc potěšilo a konečně jsem se po delší době zasmála. Děkuji Ti za báječný vánoční blog!!! R^

Pavli, i Tobě příjemné a hlavně zdravé vánoční svátky. V

1 0
možnosti
Foto

Díky za přečtení, Zdeňko. I tobě přeji příjemné a pohodové Vánoce. :-):-):-)

0 0
možnosti

ty ozdoby taky znám. a chvíli jsem vás podezírala z návštěvy řezníka... jo, tu přírodu si strčte někam. hodně dozadu. když tak teď chodím se psem, těžko se mi ten pohled rozdýchává a teď eště toto! karma, ovšem

0 0
možnosti
Foto

Příroda nemůže za to, že lidi cosi packají. Mě naopak procházka po přírodě uklidňuje. To je zatím taková poslední jistota, že něvo funguje.

0 0
možnosti
Foto

;-DTak tohle u nás nehrozí. Jdu namočit vločky, k tomu mrkev, petržel, koření...;-)

1 0
možnosti
Foto

Tady vidíš, o jakou legraci vegetariáni přichází. ;-D No stalo by se ti tohle u stánku s mrkví?;-) Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

A je prefiknuto. Chtěla jsem jenom půlku kapra, prý jestli si někdo ve frontě vezme druhou. Frontu jsem tvořila jen já. :-)))

2 0
možnosti
Foto

Já mám přefiknuto, rozporcováno a toho času v mražáku. A konečně jsem dosehnala i potřebný počet hlav na polévku. To je vždycky napínavé.

Díky za čtení, Soňo a užijte si u vás doma pěkné Vánoce.:-):-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS