Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

některé osoby znám:-)

1 0
možnosti
Foto

Tušila jsem to, že ti budou povědomí.;-) Díky za nahlédnutí a měj se fajn, jak jen to je v dnešní době možné.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Směle do nového roku, ať je celý fajn!;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přání, Jitko. I ty se měj v tomto novém roce fajn, ať slouží zdraví a ať se daří celé tvé rodině.:-):-)V

0 0
možnosti
IM

Moc pěkný, Pavlo, a ať se ti v tom novým roce dobře vede:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Ivo. Přeji i tobě, ať se ti vede co nejlépe.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Šťastný nový rok, Ivčo!VV:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký fotky, až mě dojalo, když jsem na některých objevila kamarády blogery i mě. V

1 0
možnosti
Foto

Dala jsem tam věci, které stály za to. Tak ať je to v příštím roce lepší! Hezký nový rok, Zuzko.:-):-)V

0 0
možnosti
Foto

Tobě také, Honzo. Ať se daří.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) hezké, Pavlo. Hodně štěstíVR^

1 0
možnosti
Foto

Tobě taky, Radko. Děkuji.V:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Pavli, to je krásný foto blog. Moc se Ti povedlo doprovodit fotografie skvělými texty, nebo texty skvělými fotografiemi, to je fuk.:-)

Tak hlavně hodně, hodně zdraví!!! V

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, díky za návštěvu. S těma fotkama se to má tak, že každý rok se mi jich nashromáždí několik set a já se je pak nějak snažím poskládat. Někdy to jde samo, někdy zapracuje fantazie...;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ty děti jdoucí do školy mám v ročence taky.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ty děti byly velmi inspirativní. Jsem ráda, že jsme se na blogu sešly hned vedle sebe, když se nemůžeme sejít normálně.;-)

Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.