Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vtipné... a dnes má tuším ;-)svátek Jarmila... Hynku, Viléme, Jarmilo :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem netušila, žádnou Jarmilu osobně neznám. Děkuji za nakouknutí a komentář.:-):-)

0 0
možnosti
IM

Dokud máš smysl pro humor, je to dobrýR^ Máš můj obdiv, Pavlo:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, parádní básničkaR^. Vtipná, pobavila:-).

1 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak, Pavlo. Puberťáky to nikdy moc nezajímalo, a dokonce to nemusela být ani poezie.. :-/. Můj vnuk (dnes úspěšný Ing. elektro) mě kdysi dokonce požádal, aby si za něj přečetla povinnou četbu (Hrabalova Obsluhoval jsem anglického krále !) a napsala obsah, že ho to nebaví číst. (Vyhověla jsem mu, i když jsem se podivila, že ho to nebaví číst ;-) Podle mne, učit se básně ve škole nazpaměť se člověku vyplatí. Dnes, ve starším věku, si často, když nemohu spát, opakuji v duchu básně našich klasiků - Máchův Máj, Erbenovu Kytici, Seifertovy básně, např. Maminka, ,básně Sv. Čecha, např. Buď práci čest, Nerudovy Kosmické písně a jiné. A je mi s nimi dobře. Povězte to, Pablo, těm vašim puberťákům... :-) Ano, "Zemřela matka, a do hrobu dána, siroty po ní zůstaly. I přicházely každičkého rána a matičku svou hledaly.. Ano, matičku, tu naši milou češtinu, náš mateřský jazyk..) A to hrabání se a šmírování filmařů v minulém životě našich spisovatelů a básníků se mi vůbec nelíbí. Je to velmi smutné - už i proto, že se ti naši "slavní" již nemohou sami bránit. A navíc - pohled na jejich minulost ovlivňuje vnímání mladých na jejich osobnost i na jejich tvorbu. životní osudy, ( i omyly) mají na jeho tvorbu vliv, ale není třeba se v tom tolik "babrat". Ve filmu Božena to notně přehnali. Rv Dnes je bohužel móda všechno lidem ošklivit...

1 0
možnosti
Foto

Někteří puberťáci si najdou cestu k literatuře/poezii později, někteří jsou zřejmě ztraceni (ve světě sociálních sítí) a ti klasikové za to nemůžou, a doufám, že ani češtináři. Co se týče zpracování např. seriálu Božena, také mám k němu výhrady. Tušila jsem, že nebyla B. N. svatá, ale zobrazení "sobecká sebestředná mrcha" si snad autorka nezasloužila (i když to tak možná z její korespondence vyplývá). Děkuji Vám za komentář, Mirko. Přeji hezký den.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, parádní přeji krásné dny a zdraví

1 0
možnosti
Foto

Děkuji ti za komentář. Také přeji krásné dny a hlavně optimismus.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Jitko. Jen takový náhlý ujetý nápad.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

A není únor až zítra? Nebo už jsem z vystresovaných lidí shánějících respirátory zmatená?8-o

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, včera byl ještě leden. Zmatená jsem permanentně - už mi ty dny nějak splývají. Já už chci JARO a hlavně ať už jsou ty fujtajbly za námi!

Díky za nákuk.:-):-)

1 0
možnosti
VN

Aj, ti Ajťáci co to máte za práci ? ;-D To oni tak lumpačí, že jste úplně jinačí ... ;-D ???

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu a komentář, Vlasto. Akorát, že já nejsem ajťák, ikdyž učím AJ ( a ČJ).;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Držím palce, stále ještě věřím, že bude líp a uvidíme se. V

1 0
možnosti
Foto

Taky stále ještě doufám a snažím se z toho nezbláznit. Proto vymýšlím ptákoviny k ukrácení chvíle. Díky za nakouknutí, Soňo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavla do nás verši tepe, co si o tom, že je květen. Za oknem jsou sněhu kupy, Jarmile se ježí chlupy. Vilém v lochu složil kosti, zabil otce z žárlivosti. Hrdlička řve zplna hrdla: ach ti mladí to jsou trdla.

2 0
možnosti
Foto

Dost dobrý veršíky, Davide. Taky ti to pěkně tepe!R^

Díky za nákuk a komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.