Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Cha, cháá;-D, já když registrovala manžela, tak jsem dopadla podobně a nakonec mu přišla 3x po sobě nabídka termínů do IKEMu Praha. Ač jsem ho cpala do FN Plzeň. Přičítám to sobě, protože SYSTÉM se přece nemýlí, já naopak často...

Jasně, že do IKEMU nejel, počítač asi patrně vyhodnotil, že je zdatný 80 ́plus ́... (a to jsem ani neuvedla, že je bývalý zápasník). To by ho určitě poslali třeba až do Ostravy, pěšky...

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že i počítače jsou omylné. Prostě neumí počítat s chybami nás obyčejných smrtelníků a nedokáží na ně pružně reagovat. Když se člověk chce při překliknutí opravit, počítač tomu nerozumí. Chybí mu empatie. To bude tím.;-D Díky za nakouknutí.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jako bych to psala já ;-D ovšem já jsem na to šla pro jistotu od lesa, zavolala jsem své praktické lékařce a ta mě zaregistrovala ve svém seznamu a až bude mít vakcínu a přijde na mě řada, tak mi (doufám) zavolá.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem úča, takže já musím mít způsob rezervace trochu komplikovaný, ne? Ale už jsem to na podruhý dala. Tentokrát mi však poslali link na jinou webovou stránku, kde opravdu nešlo kliknout někam jinam. Že by se chytili za nos a usoudili, že je původní systém poněkud nepřehledný?

Díky za nákuk.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Jeee, jak já ti rozumím;-D ;-D

A to jsem doma ten, co všechno technické (cti počítačově televizní) dělám já, ano někdy i na stodvacate ;-D

Vítej v klubu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí jsem to dala na druhý pokus. Chybama se člověk učí. Tentokrát mi poslali s PINem2 i jinou webovou adresu, kde nemohlo dojít k omylu. ;-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

každý pokus se počítá:-)

1 0
možnosti
Foto

Se ví.;-D Díky za nákuk.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Chápu Vás, Pavlo. Takové- a podobné věci se mi také stávají. Teď například zápasím s registrováním se v naší městské knihovně. Hlásí mi to, že moje číslo (logo), které používám již 20 roků ) je špatné, prý jsem ho zapomněla, že nefunguje, abych nahlásila e-mail, a oni mi pošlou nové. Pošlou mi nové, použiji ho při registraci, a hlásí mi to, že je zase špatné. Pokouším se znovu, a stéle neuspěji. Počítač, nebo někdo jiný, se úplně pomátl, zasekl jako ohraná gramofonová deska. Není možné se přihlásit. ( Pomátl se počítač, -nebo ti, co mi posílají nové číslo loga?) Je to záhada, a pěkně otravná. Přemýšlím, že se z naší městské knihovny odhlásím. Rv A mrzí mě to.

1 0
možnosti
Foto

Tyhle počítače...:-/ Člověk napíše špatně jedno písmenko a už je to nebetyčný problém. Držím palce, ať se vám přihlášení do knihovny podaří. Knihovna za to nemůže, to ten přístroj. Děkuji Vám za čtení, Mirko. :-):-)

0 0
možnosti
MV

to je primo registracni elegie, Pavlo!

pekny dny preju, at se deje, co se deje

1 0
možnosti
Foto

Jojo nějaká legrace v dnešních dnech musí být. Díky za nákuk a taky přeji hezký dny. Už se nám blíží jaro, tak hurá, sláva...:-):-)

0 0
možnosti
JP

A teď si představte, Pavlo, že k totožnému počítači usedá skutečný robot. Spočítá za pár minut oběžnou dráhu Hubbleova teleskopu, právě porazil v šachu tři světové velmistry, má umělou inteligenci, nastavenou na absolutní pravdomluvnost. Všechny formuláře vyplní v řádu nanosekund. Až se objeví tlačítko Nejsem robot. Po třech hodinách se mu začnou přehřívat první obvody. Potom si pomalu sáhne na tlačítko na hrudi Autodestrukce. A zmáčkne.:-)

3 0
možnosti
Foto

Tohle si radši ani nepředstavuji.;-D

0 0
možnosti
VN

Práce s počítčem je boj ... Já zas špatně vidím, tak si zvětšuji písmo tím se mi ukryjí některé kolonky. Než jsem na to přišla, tak jsem se hodně zapotila. ;-)

Pavlo, zdravím jarně, přímo rozjařeně ...;-D

1 0
možnosti
Foto

Jaro je snad to jediné na co se momentálně těším. Díky moc za nákuk, Vlasto.:-):-)

0 0
možnosti

Jejda, tak díky za info, takže jsem se rozhodnul, a zůstanu bez očkování, raději pořád s respirátory, tam mi jen občas praskne guma. ;-D

1 0
možnosti
Foto

No ona i taková "prasklá guma" může mít své následky. Já myslím, že až se ten systém registrace trochu vychytá, tak se toho lidé přestanou bát...;-);-D

0 0
možnosti
Foto

R^Pavli, jakozto praktik, pevne verici na intuici, bych urcite dopadl stejne. Dik, ze jsi me varovala, az na me prijde rada, dam si poradne pozor, ale mozna i tak zabloudim:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Nezabloudíš, já ti věřím. Kdyžtak volej SOS.;-);-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.