Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Pavli, paráda! Děkuji, dokonale jsi vystihla moje pocity před pár týdny. Ačkoliv, já raději chodila (i v rámci snahy zachovat si duševní zdraví) oblečená jako do práce a program mi většinu času zpestřoval Pája.

1 0
možnosti
Foto

Pavli, určitě to dnes dopadlo na, jedničku s hvězdičkou. R^

Ty fotky jdou super. V Telči se teď začaly objevovat nabarvené kamínky, jako máš ty na fotce, nevěděla jsem, co jsou zač. Dcera mi vysvětlila, že jsou to dárkové kaminky pro turisty. Z druhé strany je prý vždy monogram a název města. Tuhle jsem jeden otočila u schodů k náměstí a byl tam můj BJ, ale kdyby, náhodou není ode mě. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dnes byla ve škole zatím legrace: přivítání po pěti měsících a následně šťourání v nose.;-D Na ty kamínky narážím čím dál tím častěji, myslím, že se jim říká i putovní. Mám doma hromadu kamenů a taky akrylové barvy a chystám se, že si taky začnu malovat. Díky za nákuk, přeji hezký den.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, tobě taky, Jitko.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, přejeme dobrý start do reality! Fotky jako báseń od Davida Snítila (zánovní bloger píšící nejen velmi vtipně, ale také ve verších)R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Nuže ... Pavla takhle po ránu skáče přes kaluže a Horst mi dělá reklamu. Ulevilo se mi, věř ... na úkoly koukal jsem jak tele, teď tu naši divou zvěř už krotí učitelé.

3 0
možnosti
Foto

Krásný fotoblogR^

1 0
možnosti
IM

Bezva, PavloR^ Když dcera včera večer sháněla aktovku, nebylo jí do zpěvu. Tak jsem jí utěšovala, že nejspíš i ostatní děcka a učitelé mají teď smíšené pocity. Moc vám všem držím palce!:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Ano pocity byly velmi smíšené. Než si zvykneme na novou realitu, budou tady prázdniny. Už aby. Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Napsala jste to hezky, Pavlo. A ty fotografie jsou pěkné a výmluvné. A nemějte obavy, do normálu vplujte snadno a rychle... Není nad osobní kontakt s lidmi. Přeji Vám hodně pohody a úspěchů s Vašimi žáky. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám moc za povzbudivá slova, Mirko.:-):-)

0 0
možnosti
PK

Přes kaluže to jde celkem fajn, jen občas to klouže po blátě, tak je třeba držet rovnováhu, tedy nejen na tom blátě...;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, pokusím se udržovat rovnováhu...:-):-)

0 0
možnosti
Foto

I já Vám přeji dobrý start. Já už ho mám úspěšně za sebou, ve škole to už zase bzučí jako v úle, je to radost. Ale taky velký fičák, jak říkají moji páťáci;-D.

1 0
možnosti
Foto

Díky, držím Vám palce,ať to zvládáte.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.