Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se tak stydím, že jsem nebyla v Brně, ale s tou mojí zatracenou kinetózou je to na můj žaludek trochu moc kilometrů z ruky. O to raději jsem shlédla fotoreportáž a moc se Ti povedla. Doufám, že setkání taktéž! :-)

1 0
možnosti
Foto

A nechybí socha exekutora zabavujícího pračku. Tak je to správné.

2 0
možnosti
Foto

No vida, já netušila, že je to exekutor...hledala jsem v tom artefaktu nějaké zásadní filozofické sdělení. Tedy nevím přesně, jaké.;-D;-)

0 0
možnosti
VF

Já su enom venkovanka ze Slovácka, ale dvacet pohodových roků jsem v Brně žila. Ráda vzpomínám.:-)

2 0
možnosti
Foto

Mají to tam pěkné, takže je určitě na co vzpomínat. Díky za nakouknutí, Věro. :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jste tu všichni ňáký rychlý. Než se k fotkám z Brna vůbec dostanu, už to nebude ani trochu aktuální.:-P

1 0
možnosti
Foto

Jsem se hecla, protože jinak bych se k tomu taky už nikdy nedostala (podívejte, v kolik hodin jsem to odpinkla).:-);-)

1 0
možnosti
JZ

I tady se uděluje zasloužená karma za pochvalu mého rodného města. R^:-)

1 0
možnosti
VN

Pavlo, děkuji, takovéhle reportáže kvituji...R^

1 0
možnosti
Foto

Reportáže mne docela baví, když mám nějaké nosné téma. V Brně je na co koukat. Děkuji za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.