Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I54v98a 11M91a89r66k21o67v54á

10. 7. 2021 22:14

Pěkné počtení:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za veselé, pro mě, ráno. Když dojde skutečně na ptačí záležitost např. těsně před vstupem na jednání s klientem, přirozeně se člověk zdrží. A omluvte se slovy: "Promiňte, po*ral mě pták." :-))

1 0
možnosti
Foto

Taková omluva je přeci pochopitelná. Jak je známo, na ptáky jsme krátcí a někteří míří opravdu dobře.;-);-D Díky za nákuk, Soňo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tady by se hodilo, aby se dali dohromady.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

V tomhle fiktivním příběhu by to šlo, ale jak by to bylo v realitě?;-):-)

1 0
možnosti
JF
Foto

Díky za komentář, tuhle písničku můžu.:-):-)

0 0
možnosti
JL

Pěkné téma. S tím podělaným ptákem to znám z film u BIG LEBOWSKI, tam to říká noblesně u baru průvodce filmem. To bude americká moudrost, a tudíž anglická, ne? ...Ty rande...Tak jde o to, zda se chce člověk pobavit, mít sex nebo hledá trvalý vztah - to je samozřejmě delikátní, ale závažný rozdíl v záměrech. Jednou jsem měl rande na slepo, sešli jsme se v baru v Praze, ona mi nepřipadala vůbec přitažlivá, ale bylo to svým způsobem zábavné a pivo tam bylo dobře vychlazené. Mně stačilo se opít, ženská byla podružná. Dozvěděl jsem s eod ní, že má koníčka, chodí na rande a už jich měla asi 105 za rok. Ženská může takhle blbnout, protože to platí chlap...Nakonec mi řekla, že se jí líbí velký medvědoivý chlapi, zatímco já se svými brejlemi a 80 kily jsem byl tudíž bez šancí. Ale to mi nevadilo, protože pivo tam měli dobrý. Tuším plzeň. Už je to asi 25 let. Copak asi ta bába dělá? Dnes jí bude taky tak 65.

0 0
možnosti
Foto

Možná, že existují ženy (patrně i muži), kteří jsou posedlí schůzkami na slepo. Nikoho takového neznám, takže těžko soudit. O takových lidech psát neumím, vztahy "pro pobavení" není úplně můj šálek kávy. Taky se mi úplně nepozdává, když někdo mluví o 65 leté ženě jako o "bábě". No nic, je to váš názor.

0 0
možnosti
Foto

To jsem přesně dnes potřebovala číst. A samozřejmě variantu a) bych prosila :-)R^

2 0
možnosti
VN

R^R^R^ - ;-D srdečně mě rozesmálo vynechané písmenko. ;-D ...

Hezký víkend přeji ....;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za na kouknutí, Vlasto. To s tím prcháním byl takový náhlý nápad - totiž i z mé strany došlo k menší chybě v tisku.;-);-D

1 0
možnosti
JP

Někdy se dráhy osudu dvou lidí protnou a vypadá to, že přes všechna protivenství, umanutě a neodvratně (“co Bůh si vymyslil, chce míti procítěno”, jak by řekl Holan). Jako se protne dráha ptačího trusu s hlavou či ramenem člověka. Chce to jen trochu “pokakanýho štěstíčka”.

2 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.