Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi nejsem, ale děkuji.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

I61v57o 45C19i29l71i15c70h

8. 8. 2021 20:17

Nikdy to nedělám, ale tentokrát musím - V pro Vás!

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, musel to být dobrý otec, když vychoval tak hodnou a starostlivou dceru.

1 0
možnosti
Foto

Bohužel, realita je trochu jiná. Nežili jsme spolu od mých deseti let a postupně jsme se od sebe názorově dost vzdalovali. Přesto mu chci teď být v rámci možností na blízku a snažím se pochopit, kde se toulá jeho mysl. Je součástí mého života a potřebuje mne.

Díky za nakouknutí.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Babička toho Němčoura měla také.;-(

Krásné vyprávění.R^V

2 0
možnosti
Foto

Díky. Trochu jsem se obávala tohle téma vůbec nakousnout. Ale tahle diagnóza bohužel postihuje spoustu lidí.:-/

1 0
možnosti
Foto

Cítím tu lásku, čas, který stále prchá.V Je to zvláštní, ale když moje maminka měla hodně přes osmdesát, měly jsme k sobě mnohem blíž než kdy jindy. Jsem moc ráda, že tato doba vůbec nastala. Odcházela milována. Alespoň doufám. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Takhle by to mělo být. Svým rodičům vracíme aspoň část toho, co do nás vložili...:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné, smutné, láskyplnéV

3 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,23
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.