Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pochopitelně jsem si to hned vygúglil, ale nějak jsem nepochopil, jestli ta hra končí tím, že člověk za nemalý peníz vypráská pár bublinek, nebo jestli se ty bublinky dají nějak recyklovat pro další hru.:-)

1 0
možnosti
Foto

To jsem taky bohužel nepochopila.:-/ Díky za přečtení a komentář.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

To bych musela mít plachtu tak dvoumetrovou...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Takže tebe uspokojí pouze koupě nového spotřebiče.;-D tam je toho na práskání na celé odpoledne.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mně by taková ptákovina ten stres spíše přivodila. Díky za článek.R^

2 0
možnosti
Foto

Zatím jsem to na sobě netestovala, takže těžko říct, jestli to stres tlumí nebo způsobuje.;-D Díky za nákuk, Soňo.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

V naší partě pejskařů, co se nepravidelně scházíme u tramvajové točny, s tím přišla chovatelka, co od ní mám maltézačku, a její dcera. Prý je to dokonale antistresová hračka. Ve mně, proslulém flegmatikovi, to během dvou minut vyvolalo nutkavou potřebu najít někde kladivo a hračku rozflákat.

2 0
možnosti
Foto

Na někoho antistresové účinky zřejmě nepůsobí.;-D Díky za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Zrejme cim vetsi blbost, tim lip ze prodava;-D Tobe palecR^

1 0
možnosti
Foto

Tak už to bývá, nicméně já jsem zatím nepodlehla. Tvořítek na led máme doma dost.;-D Díky za nákuk, Honzo.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, tyhle novoty mě naštěstí míjí. Zlosyni chtějí spíš nové hokejky, brusle, lapačky, čepele. Na stres mi pomáhá sportovní aktivita, případně aktivita tělesná prováděná ve dvou. A když není ta, tak knížka, film, zlatavý mok. Pěknou neděli přeji.

1 1
možnosti
Foto

To mělo být plus, sorry. Díky za komentář a taky si užij pěknou neděli.:-):-);-)

1 0
možnosti

"Babi, já to moc potřebuji!" Když si to vnučka koupila a já jsem uviděla cenu, také jsem potřebovala něco na uklidnění - umyla jsem vzteky okna. To mně pomohlo.:-/

3 0
možnosti
Foto

Takže mytí oken má vlastně taky antistresové účinky.;-D Já myla okna nedávno - a nic.8-o

Díky za nakouknutí, Věro.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

I já už to viděla, ale není nad tu fólii, "práskáme" ji spolu s Honzíkem;-D

ToběR^

4 0
možnosti
Foto

Ke štěstí někdy stačí málo...;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Fidget spinner nebo jak se to jmenovalo, už nefrčí, máme novou blbinu.;-D Se zákazem brček a spol. mě spíš vždycky napadne "a jednorázové nerecyklovatelné náhubky nosit musíme".:-P

1 0
možnosti
Foto

Ono to "ekologické myšlení" je asi v mnoha směrech nedomyšlené. Díky za nákuk.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Karma, Pavlo - i když si myslím, že je to fakt jen další šidítko, které brzy odezní a vyskytne se nové. Další způsob jak získat od lidí peníze. Představte si, si, že budete celá nervozní sedět v čekárně u zubaře a všichni ostatní kolem si budou hrát (praskat) se svým "bublinomatem." Ach jo... Naše babička říkávala: "jsi

nervóozní? Roztrhni mokrý papír, to tě uklidní." Rada to není špatná, lehce dostupná - a přijdde levněji... Krásné a klidné nedělní ráno... :-PR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za komentář, Mirko. Já když jsem nervózní, tak si skládám kus papíru, co mám vždycky po kapsách. Na šidítka taky moc nedám. Přeji hezký den...:-):-):-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS