Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavli, tak jsem si níže přečetla kromě blogu i komentáře. Ono je asi vlastně docela jedno, kdo co vlastní, fakt je, že každou chvíli se věci mají jinak a jeden se nestačí divit, že třeba ráno musí kus pěšky. Pokud by to věděl předem, dejme tomu, zařídí se. Ale na druhou stranu některé dopravní spoje jezdí na minutu. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Za starého mocnářství kdosi statisticky zjistil, že při vlakové nehodě je nejvíce postižen poslední vagon a jako řešení navrhl jej vůbec nepřipojovat k soupravě. Myslím, že obdobný přístup by mohl ideálně řešit problémy MHD v Paze.

1 0
možnosti
Foto

Načisto se tam bojím jet, musíš mi slíbit doprovod;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Neboj, já už mám různé fígle zmáknuté.;-);-D Díky za nákuk.

1 0
možnosti
Foto

Z cestování po Praze by to občas spodem šlo.:-P

1 0
možnosti
Foto

Ano tato asociace s přesně nabízí.;-):-)

1 0
možnosti
PN

P44e62t36r 10N97e39d18v51ě50d

2. 10. 2021 17:54

;-D dobrá snaha o plivanec na Havlíčka.....dobrá snaha.

Docela snadné, opravte pár slov a pošlete na magistrát. Docela bych se vsadil, že nepošlete.....

1 0
možnosti
Foto

Nemám potřebu na někoho plivat, spíš si z toho dělám legraci. Nejsem si jistá, zda za rozkutanou Prahu zodpovídá magistrát. Tady bych těžko hledala konkrétního viníka, kdo schvaluje rozsáhlé dopravní stavby, které tak nějak nikde nezačínají a nikde nekončí.

0 0
možnosti
Foto

R^Trefné. Ještě jsi ho měla pozvat na okružní jízdu;-D

1 0
možnosti
PP

Trefné ano, ale špatně mířené. Vy asi nebudete z Prahy, protože jinak byste věděl, že MHD je plně v gesci magistrátu a nikoli ministerstva.

2 0
možnosti
ZH

A poslala jste to i jemu, nebo je to jen zde jako že pro něj? :-)

0 0
možnosti
ND

No já když jsem bydlela v Podolí, nemohla jsem si tramvajovou dopravu vynachválit. Samozřejmě někdy došlo k nějaké nepředvídané události, nebo se kdesi rozkopaly koleje, ale tramvajky super. Metro jedině ze zoufalství...

1 0
možnosti
Foto

Já v zásadě také jezdím tramvají ráda, ale uniká mi koncepce věčně rozkutané Prahy. To jsou ty komunikace permanentně v tak špatném stavu nebo se musí proinvestovat peníze? Metro mám také jako záložní plán, někdy je skutečně rychlejší.:-)

0 0
možnosti
VM

Jak píšou ti pode mnou: ministr dopravy pražské MHD fakt neministruje.

2 0
možnosti
Foto

To je pravda, ale MHDéčko za dopravní zácpy nemůže, to je pouze přepravní společnost, která nezodpovídá za dopravní stavby.:-)

0 0
možnosti
JV

Jak říká přísloví:

Brečíte pěkně, ale na nesprávném hrobě.....

Pokud vím, Hřib ještě ministrem není.;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.