Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavli, tohle není na krátkou odpověď v diskusi. Nejsem odmítač očkování, ale pochybovač a bohužel mé pochyby rostou. Jinak mám štěstí, že už nejsem ve školství ani na státním úřadě, nedojíždím a velím si sám. Naše dospělé děti se rozhodly samy (jinak než my - jsme ty černé ovce rodiny) a jsem s údělem "covid-disidenta" smířen, nikam, kde se srocují davy, nechodím, chodím hlavně pěšky a do Prahy jezdím minimálně a těch pár hodin v roušce přežiju a test si v případě potřeby udělám, či zaplatím. Mimochodem nejspíš bych kvůli svému svědomí odešel ze zaměstnání, kde by mě nutili se nechat očkovat nebo být po celou dobu v respirátoru, příp. by mě vyhodili. V respirátoru si nejsem schopen užít divadelního představení či kina, tak tam prostě nejdu a tak ty druhé neohrožuju. Nicméně bychom měli ty příkopy zakopávat, nebo aspoň neprohlubovat. Za sebe mohu napsat, že jako neočkovaný se cítím mnohem šťastnější a svobodnější, protože jako očkovaný bych byl šíleně naštvaný na neplnění slibů - proč musím jako očkovaný dál nosit respirátor, proč musím na třetí dávku, proč musím do hospody s mobilem kvůli ukázání covid-pasu, proč se mohu nakazit a nevím, co dalšího. To je můj pohled z druhé strany, není namířen agresívně proti nikomu, je to jen vysvětlení člověka, který pochyboval, vyčkával, nikam nespěchal a nemá rád žádné vnucování, to ho nemotivuje, spíše u něj roste odpor. Měj se hezky:-)

3 0
možnosti
Foto

Pane Tichý, je spousta lidí, kteří si ten luxus být vyhozen z práce, prostě dovolit nemohou. Nebo nechtějí odejít, protože jsou jinak spokojení. Dát výpověď kvůli tomu, že odmítám nosit respirator může jen ten, kdo má doma dostatečný finanční polštář.

Mě to taky štve, jak píšete, oklamali nás, očkované v tom, že budeme mít nějaké výhody, například nenosit respiratory.

Jsem z toho unavená, podrážděná a už chci, aby to skončilo.

1 0
možnosti
Foto

Ve vší úctě k autorce si dovolím vložit odkaz na zprávu o irském městě s téměř stoprocentní proočkovaností obyvatel ve ve věku 18+...https://www.irishtimes.com/news/health/waterford-city-district-has-state-s-highest-rate-of-covid-19-infections-1.4707344?fbclid=IwAR3HeZBLxF5JfwfZMFYBX2FEJ0vvJaCisJpXf3EeO51LVMWQOeBtW5W2IOM........můj názor je ten, že současná chřipka je stejně zákeřná, jako ta před cca 15-20lety, i tehda odcházeli lidé, nebylo však sledováno, zda na chřipku, žádné psychostatistiky! Jen tehda se tak zběsile netestovalo, neinvestovalo do proočkovanosti lidstva. Ohrožené skupiny se o své vlastní vůli a pod kontrolou praktických lékařů očkovali a věděli, že očkování je z hlediska účinnosti ve skutečnosti sázka do loterie 50 na 50. Omezil se vstup do nemocnic aj.zařízení, k babičkám jsme s dětmi nechodili, abychom je neohrožovali apod,trvalo to cca 2 roky.Žádná reklama v televizi na očkování, žádné hromadné testování dětí. Nyní - vědí naše děti, že je potřeba chodit ven a volně dýchat, že je to nutné pro jejich imunitu? je aktivní reklama na aktivní péči o zdraví (sporty, vycházky,omezit sezení u pc, ať u dětí, tak u dospělých, u seniorů)? stará se o naše zdraví lékařská věda, která tolik lpěla na zdravém životním stylu dříve? Řeknete, doba se změnila. Doba se změní, pokud jí to my lidé dovolíme. Neohlížejme se však na to, jak to dělají ve vedlejším státě, poučme se, to ano, ale hlavně vraťme péči o zdraví do rukou lékařům z rukou politiků, ať už nemusíme každý den slýchat počty ...a přizpůsobovat se novým a novým opatřením.

5 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, naprosto s Vámi souhlasím. Řešení problému je hlavně v našich rukou: jaká opatření přijmeme - zda budou rozumná a funkční; čemu uvěříme - objektivním názorům odborníků (mohou být i protichůdné) nebo mýtům, fámám a jedna paní povídala; jak se zachová každý z nás atd. atd.

0 0
možnosti
Foto

Nátlak je zcela něco jiného než potřeba řešení situace. Pavlo, napsáno zcela dobře a zcela jasně. Díky. R^

2 1
možnosti

A jaké situace ?

V roce 1995 tady byla chřipka H3N2 - v té době bylo až 5800 nakažených na 100tis obyvatel a nikdo jsme nenosili hadr na hubě atd

Nyní jsme ani nedosháhli hranice epidemie - což je 1800 nakažených na 100tis obyvatel .

Přeloženo do češtiny - v roce 1995 chřipka prostě prošla a bylo hotovo :-/

6 3
možnosti

Z tohoto blogu je vidět jak propaganda zdevastovala zdravý rozum - jak tak čtu, tak autorka věří všem nesmyslům co jí vláda a média nakukají .

Nevím kde se vškolství potkáte se stovkami lidí - ale budiž - hovořila jste s těmi lidmi - já hovořil se spoustou lidí a věřte že jsou lidé , kteří po očkování skončili v nemocnici a SUKL přiznává 116 mrtvých ( ve skutečnosti jich budou tisíce) .

A nejlepší pecka na závěr - nemocnice nyní přijímají za den více očkovaných než neočkovaných a když zemřou , tak vládní propaganda už přispěchala s vysvětlením, že zemřeli na jinou nemoc než covid 8-o

Proč nikdo nenese odpovědnost za následky očkování - no protože každý očkovaný podepsal že se očkuje na vlastní riziko - i samotní lékaři říkají že bez znalosti anamnézy pacienta je očkovánéí rizikem - ale to nikoho nezajímá - Vojtěch s Babišem přece říkají že očkování je fajn tak hop na jehlu !!

Nikomu nepřijde divné že se očkuje na nádraží kde člověk potom nastoupí do vlaku a už se o něj nikdo nezajímá atd ...

9 1
možnosti
Foto

Věřte nevěřte, ale propaganda má na mne zcela mizivý vliv. Já jsem na propagandu silně alergická. Z médií si vybírám názory, které mi připadají rozumné (doufám, že ještě nějaký zdravý rozum mám), hlavní zprávy sleduji do konce zcela výjimečně (nemám chuť se rozčilovat). Řekla bych, že už jsem ve věku, kdy si hned tak něco nenechám nakukat a pokud mám pochybnosti (nejsem vševědoucí), tak se prostě pídím po dalších informacích.

K otázce, kde se ve školství potkám s několika stovkami lidí, odpovím takto: v naší škole studuje téměř 500 žáků, vyučuje cca 40 pedagogů a pracuje zde dalších cca 15 nepedagogických pracovníků. Do přímého kontaktu přijdu se 6 třídami, s kolegama se bavím každou přestávku i po vyučování. Pracovní týden má pět dní. Já myslím, že tento příklad lze spočítat i bez kalkulačky.

A ano dávám Vám za pravdu, mnoho nově nemocných je očkováno. Ptám se, jak to že ten virus v populaci stále ještě přežívá? Je možné ho účinně zlikvidovat jinými než medicínskými postupy? Pokud ano, sem s nimi!

A ještě jedna poznámka na okraj: na následky očkování (nejen proti COV-19) umírá (bohužel) několik promile očkovaných. Přesné číslo by mělo být dostupné všem a nejsem si jistá, jestli tomu tak je. Každý dospělý člověk by měl rizika očkování znát a mít možnost je zkonzultovat s lékařem. Toť vše, co chci říci.

4 1
možnosti
Foto

:-)R^ Díky za hlas dospělého člověka.

2 3
možnosti

Spíš zmanipulovaného člověka Rv

3 2
možnosti
Foto

Vážení diskutující, z vlastní hlouposti jsem se nemohla chvíli diskuse účastnit. Ulétlo mi nepřijatelné slůvko, to se stává. Nicméně jsem ráda, že tato diskuse běží tak nějak nezávisle na mém stanovisku. Jasně z ní vyplývá, že názory opravdu oscilují mezi naprostým odmítáním a naopak důvěrou v to, že očkování má jakýsi smysl.

Nehraju si na hlasatele pravdy, chci jen poukázat, že tyto názorové bitky, které rozdělují naši společnost, nic dobrého a konstruktivního nepřinesou. Respektuji rozhodnutí každého (ať už má důvody jakékoliv), ale nemohu se smířit s porušováním obecně daných pravidel, která prostě byla stanovena v naší zemi (bez ohledu na to jak to mají jinde). Zkusme třeba uvažovat takto: nejde jenom o mě ale o NÁS všechny. Je nějaká šance se domluvit, přijmout kompromisy a situaci řešit bez hádek a konfliktů?

10 0
možnosti

Take nechapu vsechny ty uz dlouho probihajici boje priznivcu a protivniku ockovani.

Silne mi to pripomina padesata leta a Gottwaldovo: kdo nejde s nami jde proti nam.

4 0
možnosti
Foto

Spíš se ti lidé nechtěli s puberťáky dohadovat...

1 0
možnosti
Foto

A podobného bude přibývat. My nevymřeme na covid, my se tu kvůli němu vzájemně pozabíjíme.:-/

2 0
možnosti
Foto

I46v90o 70C63i94l67i56c18h

6. 11. 2021 18:03

Nevadí mi očkování, to bych k němu ostatně nepřemluvil třiaosmdesátiletou mamku u které ten pozitivní přínos očkování vidím. Vadí mi ten již ani nijak neskrývaný nepřímý nátlak. Pokud má vláda pocit, že je to opravdu tak nutné pro zcela všechny, tak ať to udělají povinné jako některá jiná očkování. Ale osobně si nemyslím a někteří imunologové mne v tom utvrzují, že je plošné očkování zcela všech ta správná cesta. Asi bych vůbec nebyl proti povinnému očkování seniorů, kteří covid neprodělali (samozřejmě pokud by to bylo ověřené stavem protilátek, jak ostatně tuším dokonce i požaduje nějaký zákon), u ostatních bych to ovšem ponechal na dobrovolnosti. Já sám jsem se nechal očkovat jen proto, abych se kvůli práci nemusel co tři dny nechávat testovat. Tehdy ještě částečně a dnes již plně za hotové. Jiný důvod jsem neměl. Opakovaně jsem se totiž přesvědčil, že mám proti covidu jakousi přirozenou imunitu aniž bych ho kdy prodělal. Odborníci hovoří o tom, že nás takových je v populaci odhadem 15, ale možná až prý dokonce 50 %. Ovšem usoudil jsem, že mi to očkování nejspíš zdravotně nepomůže, ale ani neublíží. Dcera v pubertě se také nechala očkovat jen kvůli tomu, aby měla jednodušší život. Nezakazoval jsem jí to, jenom jsem ji upozornil, že v jejím věku je to jinak zcela zbytečné a mohlo by jí to třeba to budoucna i ublížit. Dospělý syn (jako jediný z naší rodiny) covid prodělal a ten se právě z tohoto důvodu do toho očkování nehrne i když ho k tomu v práci také tlačí. Řekl jsem mu, ať si nechá změřit protilátky a konzultuje to pak se svým lékařem. Tak uvidíme...

2 0
možnosti
Foto

Podle mne v tom hrají hlavní roli nesmyslné kroky všech ministrů našeho zdraví, o panu premiéru nemluvě. To, co předvedli, by naštvalo i mrtvého.

Ovšem racionálně myslící (!) člověk se dokáže oprostit od emocí a vybrat si, co z toho má logicky smysl.

Ovšem iracionalita našeho lidu (viz oběti BE) je velká. :-)

1 1
možnosti

J17i66ř82í 84M13í17k58a

6. 11. 2021 17:17

Spíš než s nucením čistit si zuby mi připadá přiléhavější srovnání s nacismem a nucením očisťovat rasu.

"Nikdo nemá právo mne nutit"...

no tohle právě vymezuje Norimberský kodex, který vznikl právě kvůli řáděním lidí jako Mengele.

Tam je napsáno, že nikdo nemá právo mne nutit.

Protože tehdy nenutili lidi čistit si zuby :) To bylo o něčem jiném a proto byl sepsán tento kodex

Podle mě je přirozené, když například nutí dítě jít na sterilizaci, aby se dcera nebo syn už nemohl rozmnožovat, že je někdo proti. Já asi přeložím nějaké ty dobové materiály, protože ta situaci je nemlich stejná.

1 0
možnosti

Nemusite chodit tak daleko do historie. Staci ja komunisti ne, ty je nenutili, ti sedlaky rovnou vastehovali z jejich usedlosti do pastousky o par ctverecnich metrech s podlahou z udusane hliny.

1 0
možnosti
Foto

R^, dalších slov netřeba.

3 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.