Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Pavlo, moc hezky jste to napsala, je radost to číst. Ano, je zvláštní doba, měli bychom se těšit na Vánoce a zatím žijeme v obavách a starostech, v očekávání příštího. Přeji Vám brzké uzdravení, nové nadechnutí a zklidnění, abyste mohla dál pokračovat ve své práci. A klidný advent s novou nadějí Vám přeji. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za komentář, Mirko. Také přeji hlavně zdraví v této době.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Takže ti nic nebrání příští pátek dorazit.:-)

Anety přítel byl pozitivní, ona je po PCR negativní. A to si spolu vyměnili pár slin.;-D Možná to očkování funguje.

1 0
možnosti
Foto

Když mne neskolí něco jiného 8-o. Teď zrovna bojuji už třetí den s parádní rýmičkou, ale to vykurýruju do příštího týdne. Díky za nákuk a měj se, Šárko.:-):-)

0 0
možnosti
IL

R^R^R^Rychle uzdraveni.

2 0
možnosti
RE

Taky čekám na test:) Jinak, jako řidič bych to radši na blátě:)R^

1 0
možnosti
Foto

To je test za trest. Díky za nákuk a přeji ti sjízdné neklouzavé silnice. :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, já si tu karanténu užívám. Nepolevuj v tréninku a zvládneš i trojitého rittbergera. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Případně dvojitou fakturu!;-D Díky za nákuk.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

...na to neni čas:-)

1 0
možnosti
Foto

A to koluje, že Ag testy dvě čárky neumí.;-D8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

Omyl, umí - já je viděla zcela zřetelně, takže to nešlo okecat, že to je jen náhodná šmouha.:-P

1 0
možnosti
IB

Pravda, kolikrát na důležité věci zapomínáme. Přeji krásné předvánoční období;-)

1 0
možnosti
Foto

Také přeji klid a hlavně zdraví. Děkuji za nákuk.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Dobře to dopadlo. U nás nakonec také i když jsme byli nemocní. Jak nemoc povolila užili jsme si společné chvíle, lepší než brečet a lamentovat.

3 0
možnosti
Foto

Danko, děkuji ti za nákuk. Přeji pevné zdraví všem tvým blízký a užívejte Adventu.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

J52a22n 36P19r70a74ž95á89k

30. 11. 2021 16:39

R^No zaplať pánbůh. Ale postrašila jsi mě. A s tím zastavením se máš pravdu. :-)

2 0
možnosti
Foto

Já se taky ze začátku lekla. Mám docela slušné nachlazení už několik dní, ale naštěstí jsem negativní - tedy snažím se to brát pozitivně.:-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.