Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké, Pavli a šťastné a veselé přeju.;-)

1 0
možnosti
JH

J23i29r57i 41H54l26a59v71a

24. 12. 2021 14:30

Hezky a prijemny cteni. Vesely Vánoce.

1 0
možnosti
Foto

...a co fotky bábovky a vánočky? Ty mi vyloženě chybí, jinak to nemá chybu a tobě R^ aV a krásný svátky!

1 0
možnosti
Foto

Ty nebyly moc fotogenické, věř mi.;-D Díky za nakouknutí. I tobě krásné svátky. :-):-)

0 0
možnosti
MV

do peceni se nehrnu - to je opravdu na MCS!

klidne svatky, Pavlo a dobrej pristi rok preju

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Marku. Co je to MCS? Google říká "miscarriage" nebo "Master of Computer Science"?Každopádně, pečení je věda, ale občas se mi i něco povede.

Hezké svátky u vás na vsi!:-):-):-)

0 0
možnosti
IL

I72v59a30n34a 11L22a15n62c54e

24. 12. 2021 11:33

Krásné vánoční svátkyVVV. Už se mi párkrát stalo, že jídlo vypadalo dobře, ale tu chutˇ jsem nějak nemohla zmáknout, a pořád mi to připadalo: bla. To je ta horší verze.

A ta básničkaR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za přání. Vám také krásné Vánoce.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Hrnečku vař!;-D Já jsem zvědavá na vegekapra, loni byl nějakej tuhej...;-D

1 0
možnosti
Foto

Jak vypadá vegekapr? Já znám pouze tofu turkey.;-):-) Dík za nákuk.:-)

1 0
možnosti
RE

"Ta teda musela ale pařit!":-) Pavli, myslim, žes tu někde uváděla fotku, když jsi nosila džíny 38, dáš link? :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ty džíny velikosti 38, to už bylo hodně dávno. Fotky z těch dob už jsou kdoví kde...;-D Díky za nákuk, Romane.

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, jsi dokonale nedokonalá. R^ A básně Ti jdou líp než bábovky a vánočky. ;-D Nedokonalé vánoční svátky a jak bys řekla ty: dobré ráno přeji.

1 0
možnosti
Foto

Tobě také přeji dokonale nedokonalé Vánoce, hlavně pohodičku, žádný stres atd. Díky za čtení a komentář.:-):-):-)

1 0
možnosti
ES

E49v17a 11S73á77d80e28c28k49á

23. 12. 2021 20:38

Moc hezké, text, fotky i básnička. Děkuji.VR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.