Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Je vidět, že študáci tě mají rádiR^ A sněžná žena prchající před yettim je kouzelná;-D Ať se daří!;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Ivo. Věř mi, na běžkách moc kouzelně nevypadám.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, Pavli. Hezky se čteš.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tu padesátku bych možná i dala, ale medaile by se musely dostávat za účast.;-D:-P

1 0
možnosti
Foto

Dostávají medaile i totální odpadlíci?;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, tak jako dostal Ron Clark od Emila Zátopka zlatou olympijskou medaili, tak já jsem kdysi dostal medaili od kamaráda Jirky. Na startu naší sportovní poutě jsme byli takřka nastejno, ale zatímco mě vleklé zdravotní problémy srážely, on se vypracoval a sbíral vavříny. Daroval mi medaili z mistrovství republiky a já namítl, že ji nemůžu přijmout. Odvětil: ale můžeš, já už letos vyhrál tři. :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Davide. :-):-)

1 0
možnosti
IB

Pavli, trefně napsáno, pobavila jsem se a posílám rovných padesát pozdravů;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za pozdravy a za přečtení.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitko, zdravím a díky, že ses stavila.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj a díky za palec a smajlík.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Určitě postačí padesát upřímných úsměvů, to je na zlatou:-)

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, to mne nenapadlo.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

J72a18n 64Š20i78k

21. 2. 2022 19:28

Já bych si dal třeba 50 větrníků :-) Medaili si užijte. Hezký večer

2 0
možnosti
Foto

Kašli na to, odpočívej,;) Užívej si medaile, on bude u matury dobrý. Ve škole udržujeme při životě mrtvoly, v češtině fest, počítej mu pomaleji a nakloň si ho. Je to pro ty děti ve špičce spoetu mnohdy těžké. Měla jsem kluka v týmu nejužšího výběru oštěpu. Jsou kolikrát mezi mlýnskými kameny alias trenérova povaha:)

Užívej si medaile. Zasloužíš si ji. Hezký blogR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Radko.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.