Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsou i tací, co tvrdí, že se mongolština běžně v území mezi Prahou a Bratislavou používá, tož třeba je to příprava na porozumění textu "O zfajrování Žanka Husovýho" apod ;)

1 0
možnosti
IM

Teda Pavlo, klobouk dolů a pevné nervy:-)R^

1 0
možnosti
OH

Možná jsou ty didaktické testy celkem k ničemu, ale když jsem před pár lety na jeden koukal, tak mi přišlo, že pro maturanty to jsou vyloženě laciné body. Jestli jsem dvě desetiletí po maturitě zaváhal na dvou třech otázkách, musí to student, který má tu látku čerstvě v hlavě, zvládnout levou zadní. A to jsem ještě u jedné z těch otázek měl problém spíš s tím, že logicky vzato sice byla jedna odpověď zjevně správná, ale ty ostatní se nedaly bez další informace (jež ovšem nebyla součástí zadání) označit za nesprávné. Což mi u takové zkoušky připadalo jako vážná fušeřina ze strany zadavatele.

1 0
možnosti
Foto

Některé body jsou asi opravdu zadarmo a pak jsou tam vyloženě úlohy, kde si člověk říká: a proč tam dali toto? Ono ani tak nejde o to, že by ty testy byly obtížné, ale jsou zbytečně rozsáhlé, je zde příliš mnoho úloh a skoro mi připadá, že se testuje, zda student vydrží 85 minut v kuse číst a číst a číst a cosi zaškrtávat, než jestli na střední škole nabyl nějaké znalosti. Tak nevím.:-/

0 0
možnosti
VZ

Pod to dávám podpis. Studenti drtí nesmyslné testy v časových limitech, že to někdy vypadá spíše jak sázení sportky než test znalostí. A výsledek? Kulantně řečeno, rozporuplný. Občas pro svou alma mater konzultuji či oponuji bakalářské nebo diplomové práce. Tudíž lidé nějakých tři až šest let po matuře. A někdy opravdu nezbývá než se na některou pasáž rozjet opakovaně, aby jeden pochopil, co chtěl básník říci. O výpadcích třeba shody přísudku s podnětem už ani nemluvě.

2 0
možnosti
Foto

Tak už ty testy byly horší. Třeba budou časem i lepší. Mě spíš trápí ten blbý systém ústní češtiny. Mějte se.

1 0
možnosti
Foto

Ten mne taky bohužel trápí. Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Když v blogu čtu, co žáci musí studovat, neškodilo by, školní osnovy z gruntu předělat.

1 0
možnosti
IB

Pavli, přeji pevné nervy, dostatek sil a hlavně "vydržať" do zdárného maturitního konce.;-)

1 0
možnosti
MH

No ono už to bylo loni jen na uspěl/neuspěl

1 0
možnosti
Foto

Já bych to dával už za 50% docházku. :-)

1 0
možnosti
JM

Právě slavím 50 let od maturity - a opravdu to bylo trošku jinak než dnes. No...trošku...hodně jinak. Byli jsme první "várka" čtyřletých gymnazistů s nástupem ve školním roce 68/69.

2 0
možnosti
Foto

Nezávidím vám to, holky učitelský. Helča taky opravuje až do rána bílého.

V Plzni si trochu vydechneš.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.