Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Umíš si užívat života, a to je radost pohledět. Dík...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za milý komentář, Ivo. Užívej léta.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělý cestopis, dík R^

1 0
možnosti
Foto

intenzivně zachraňuju hrady:-)

2 0
možnosti
Foto

Já vím.;-) Díky za nakouknutí, Jaromíre.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Moc krásné, paní Pavlo. "Morava - krásná zem, kde já jsem byl zrozen.. " Ano, tak se zpívá v dávno zlidovělé písni. Jižní Morava je opravdu krásný kraj - a žijí v něm velmi pracovití, a pohostinní lidé. Málokdo, kdo tam nežije, si dovede

před stavit, kolik dá například takový vinohrad práce- a to od jara až do zimy. Děkuji Vám za povídání i za krásné fotografie. Karma. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Vloni jsem na kole po okolí ujel 2300 km a letos už téměř 1000. A to jezdím i kratší trasy se svým 4letým parťákem. A na kole člověk potká hodně zajímavých lidí R^

Jinak, ten výron štěstí nemá chybu.

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste borec. Já své výkony počítám na stovky km, ale je fakt, že nejezdím pravidelně. A máte pravdu, když jedete s partou, poznáte různé zajímavé lidi. A o tom to je. Díky za nakouknutí.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^ Také miluji kolo. Jde o to, překonat krizi, kdy už to chce člověk vzdát, a po ní přijde nová energie a to je teprve nádhera! V

1 0
možnosti
Foto

Chce to silnou vůli a představovat si, co bude v cíli. Děkuji za komentář, Jarmilo.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, parádní jsou tvé cestovatelské blogy. A Vlasta Redl jako třešnička k tomu!R^V;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, Jitko.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jo,jo, moravské Toskánsko :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, je tam krásně jako v Toskánsku a možná více, protože to je u nás. Díky za komentář.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^hezky sis to užila.

Mám to jako Klára, akorát ujdu tak polovinu toho, co ona.;-D

2 0
možnosti
Foto

Ono s mým prasklým kotníkem se dá ujít tak max. 20 kiláků, takže kolo je další volba. Zatím mi to ještě jde, až na to že nesnáším jízdu z kopce zejména po štěrku.;-D Díky za nákuk, Šárko.

Až se vrátím z dalších cest (zítra jedu), vyrazíme na nějaký výlet, jo?:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.