Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Netuším, proč se to nechce vědět...hlavním cílem přece byla ochutnávka místních piv, a to v míře pozoruhodné...teda u některých:-)

1 0
možnosti
Foto

Já neochutnala ani jedno, ale Birell tam mají dobrý.;-)

0 0
možnosti
LI

Ach jo, pro mě Holomóc je moc daleko, i kdyby to nebylo utajené....

1 0
možnosti
Foto

O tom místě, kde vydávají naředěné cappuccino za espresso, bych bych radši pomlčela. I když podlaha na WC byla vydezinfikovaná. Nebo taky možná politá šťávou.:-P;-D

1 0
možnosti
Foto

Paráda, pomalu se ukazuje pravá tvář celé akce. Hezké fotky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli super, blog se povedl, stejně jako sraz. Vlastně utajená mise pátrající po příšeře. No já narazila na tyto příšery víno, rum a becherovku byl to trojboj, který jsem zvládla se ctí. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Díky za čtení, Danko. Já se tentokrát s lihovinami držela zpátky, takže trojboj se nekonal.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Perfektní reportáž:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk, Honzo.:-)

1 0
možnosti