Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Píšící tužky bych taky brala. V práci jich dostaneme od repíků spousty, ale když chceš psát na signatury a krabičky... Aby sis nějakou koupila sama.:-P;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak já jsem včera večer zmákla rybí polévku a dneska se na ni budu těšit, protože se mi povedla :-). A nějakou tu propisku bych taky brala, ale tuším, že nebudu vyslyšena. Krásný Štědrý den, Pavli. V

1 0
možnosti
Foto

Taky přeju klid a pokoj o svátcích, a hodně propisek a ponožek :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Krásné Vánoce, Zuzko.:-):-)

0 0
možnosti
IB

Milá Pavli, posílám karmu R^ a přeji mnoho propisek, které budou psát jen samé pozitivní vzkazy. Krásný Štědrý den.:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Irčo, tobě taky přeji krásné svátky.:-):-)

0 0
možnosti
RE

Jako první my vyběhly v mysli jakési kartáčky na zuby, ale to určitě ti malí "Santo-Mrázové" na mysli neměli:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kdepak kartáčky ;-D, dnešní mlaďoši mají nároky o pár levlů výše. Díky za nákuk a hezké svátky i tobě, Romane.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Pavlo, všechno je hotovo, cukroví, koláče i vánočku jsem upekla, přátelům vánoční přání rozeslala, ryby (letos pro změnu pstruzi, jsou ne balkoně), ještě máme s zabalit nějaké dárky pro děti, pravnoučata a jejich rodiče. A dokonce jsme spolu s manželem dopoledne nastrojili i vánoční stromek. Stojí rozsvícený v obýváku. Takže všechno je OK - až na to... Z ničehož nic BÁC ho! Navštívila mě jakási zatrolená viróza... A tak tu smutně sedí, kýchám, pokašlávám a prožívám všechno co k ní patří. A tož, milý Ježíšku, prosím Tě, mám jen jedno přání. Zbav mě toho nezvaného hosta, jinak by k ním nemohla přijít ta milá návštěva, na kterou se těším. Naše milé rodinky. Děkuji Ti, milý Ježíšku. za splnění mého přání... A děkuji i Vám, Pablo, ze pěkný aktuální článek - a přeji Vám všechno dobré o Vánocích i po nich. Šťastný nový rok 2023! Karma. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Milá Mirko, děkuji Vám za komentář. Já jsem poněkud ve skluzu s přípravami (viz moje odpověď u Jitky) a s virózou bojují už taky několik dní. Tak snad to nějak zvládneme. Přeji Vám krásné svátky a brzké uzdravení.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Propiska by se taky hodila, zrovna dnes jsem ji nutně potřebovala a ani jedna v baráku! Pavlo, musím se flexit, že jsem se nakonec do těch oken pustila. No co, venku slunko, jako na jaře;-D

3 0
možnosti
Foto

Tak já se nemám čím flexit. Dnes jsem všehovšudy upekla vánočku, doma binec, dárky nezabalené... a já mýrnixtýrnix jdu s kamarády na Rybovku na Kampu místo abych vařila rybovku doma. Okna přijdou na řadu nejdříve na jaře ;-D;-) Díky za nakouknutí, Jitko.

1 0
možnosti
Foto

R^VAj ja mám podobné priania ako Vy, tak nech sa nám splnia.V

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Janka. Také přeji co nejvíce splněných přání.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Asi můj nejkrásnější dárek byl Favorit v červené metalické barvě. Bylo to v páté třídě. Kolo mi o pár let později někdo ukradl, ale stále ho mám ve svých vzpomínkách.

Vám, Pavlo, přeji, aby Vaše přání byla vyslyšena:-)

4 0
možnosti
Foto

Já měl modrou metalickou, heč ;-D. Vildo také přeji vyslyšení všech přání, jistě jich není mnoho, ale mají váhu:-)

1 0
možnosti
Foto

V jedenácti jsem si přál vojáčky, v komunistických hračkárnách nedostupné zboží. Máma mi je přivezla z NDR. Ale nebyli tak krásní jako dnes, jednobarevný zelený plast. Ale mně tehdy stačili. A pak přišlo další velké přání, kolo Favorit. Dostat se k tomu také byla fuška, ale nakonec se to zvládlo;-D. Máš krásná přání, Pavlo. Přeji Ti, ať se plní a vzhledem k tomu, že mám takřka totožná, tak sobě také:-) Klidné dny:-)R^

4 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, Jardo. Krásné Vánoce a ať se i tobě plní přání, na kterých ti záleží.:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.