Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mé srdéčko zaplesalo, že už nemusím žádné testy, ale rovněž mám husí kůži z toho, až začne dělat tyto testy umělá inteligence.

1 0
možnosti
Foto

Nás strašili povinnou matikou, ale než to zavedli, měli jsme po maturitě. To byly ještě normální otázky.

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, jak říká i náš čerstvě dvanáctiletý Majky: to za našich mladých let nebývalo. Devatenáct let po ukončení studia, bych se mohl potměšile smát, ale je mi těch studentů spíše líto.

1 0
možnosti
Foto

Za bývalého režimu boli zase súčasťou písomnej maturity slohy skutočne "pre fajnšmekrov" na červené témy a to aj v rodnom jazyku i v ruštine...Želám veľa úspechov Vašim študentom pri maturitách, potom budú mať snáď aspoň dobrý pocit, ako som kedysi mala ja.

1 0
možnosti
Foto

No, těbůh. Kolena, ó kolena, nechť přiblíží se k jezeru😺

1 0
možnosti
Foto

Ach jo... Člověk se u až diví, co mohou dnešní činitelé (úředníci) Cermatu (?) vymyslet... Chudáci páni učitelé(y) češtiny, chudáci studenti - maturanti. To by snad ani starý pan učitel Kovářík ve filmu Škola základ života nevymyslel. Paní Pavlo, karma.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za komentář, Mirko.

0 0
možnosti
IB

Pavli, jsem také ráda, že mám maturitu na gymnáziu za sebou, absolvovala jsem v roce 1992 a to byla opravdu jiná káva.

Přeji Ti, ať všichni toto náročné období zdárně zvládnete.

3 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.