Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

Pavli, skvěle napsáno a přeji Ti také hezké prožití letních dnů.

1 0
možnosti
Foto

Pavli, jako bys mi mluvila z duše. To vše si taky přeju, jenže problém je v tom, že těch 60-sát už mi dávno bylo!

1 0
možnosti
Foto

Milá Pavlo, děkuji Ti za krásný blog, zasnila jsem se u něj i pobavila Tvými skvělými příměry!!!

A jestli Ti něco opravdu ze srdce přeji, pak je to ta knížka. Už teď hlásím, že bych si ji koupila, pozvala bych Tě k nám do knihovny na besedu a propagovala ji ze všech sil. Věřím, že to tak bude!!!

1 0
možnosti
Foto

Dej mi aspoň sedm let, snad s tím něco udělám. Díky moc za čtení a milý komentář.

0 0
možnosti
Foto

Každý máme nějaký seznam co bychom chtěli ještě udělat, vidět, zažít. Ale důležité je na nic nečekat a žít přítomností, užít si každý den. A do 60 toho ještě zvládneš daleko více než jsi si napsala. Přeji krásné léto Pavli

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Danko. Tobě taky krásné léto.

0 0
možnosti
ZS

Držím palce. Já jsem osobně ráda, že jsem tohle všechno stihla.

A k "nakopnutí" stačilo tak málo.

1 0
možnosti
Foto

Hezké, paní Pavlo. Jen nerozumím tmu Vašemu třetímu bodu "Prožít aspoň ještě jednou věci, které byly před dvaceti lety samozřejmostí, ale nějak jsem na ně pozapomněla: nebyl čas, nebyla možnost, V každém věku, přemohla mne lenost a jiné blbé výmluvy".

I ve Vašem věku a později, můžete prožít úplně něco nového a hezkého než jen v těch dvaceti. Život jde stále dál a je pěkný, zajímavý. Někdy si to mládí zbytečně idealizujeme. Jen musíme sami chtít. A vážit si každého rána, kdy se cítíme dobře, méme někoho rádi - a nic nás nebolí. Dobré nedělní ráno. a krásný letní den.

1 0
možnosti
Foto

A ještě něco přidám. Když se mi blížila šedesátka byla jsem smutná a můj pětadevadesátiletý pan profesor K.L. mi napsal: "Nebuď smutná, v šedesáti začíná člověku nový život. Přináší jiné životní hodnoty, starost - i radosti. Přeji Ti hodne štěstí " profesor K.Langer z UMPRUM, kterého jsme všichni milovali - byl to "náš "starý", se na nás již dlouho kouká z nebe, ale jeho moudrosti v dopisech mám stále v paměti.

2 0
možnosti
Foto

Drahá přítelkyně, nemůžeš-li napsat paměti, protože si houbeles pamatuješ ... zkus napsat Pojednání o ztrátě paměti.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji ti za nosný námět na povídku, milý Davide. Určitě to někdy zpracuji.

1 0
možnosti
Foto

Z dávných a dávných časů si pamatuju "diskotéky pro straší a pokročilé". Ale nevím ani jaký věk to cca měl být, ani jestli to ještě někdo provozuje...

A "dopadnout na sedinku a nabít si čumák" zní skoro vtipně.😆

1 0
možnosti
Foto

Pavli, moc Ti přeju, ať se Ti všechny Tvé sny splní!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivko. Nemusí se mi splnit všechny. Stačilo by těch sedm. Jsem skromná.

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.