Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké SOOS a zajímavý způsob, jak si nechat zapálit lýtka

1 0
možnosti
Foto

Summer Ale mi chutná spíš jako limonáda, ale opít bych se tím zvládla.

1 0
možnosti
Foto

No prostě takové nepivo...

1 0
možnosti
Foto

Bezva. Na Soosu jsme byli dvakrat, akorat vlacek tehdy nejezdil. A te masrce jsi mela odpovedet: "na nervy," byla by legrace😺

1 0
možnosti
Foto

Taky mne tahle odpověď napadla...

1 0
možnosti
Foto

To "pivo" by mi určitě nechutnalo, jinak super Pavlí

1 0
možnosti
Foto

Paní Pavlo, super reportáž, díky za zajímavé povídání . O krajině s mofety vydechující ze zemských hlubin jakési léčivé plyny (tedy jak pro koho), o návštěvě pivovaru s ochutnáváním piva (Zajíc?), i o zastavení ve Františkových lázních a konverzaci s masérkou zádových svalů. Tu krajinu (středočeskou s vyhaslými sopkami?) neznám, nikdy jsem tam nebyla, ani ve Františkových lázních. Nahatého chlapečka jsem nikdy hladit nepotřebovala, ale dotkla jsem se kdysi toho bruselského... Pivo leda Radegast, ale zvykli jsme si s R... a Kozla, ten nám chutná nejvíc. Už se těším na další pokračování Vaší průzkumné prázdninové cesty. Zdravím. Karma.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc za komentář, Mirko.

0 0
možnosti
Foto

Krásná místa jsi projela i pivečku přišla na chuť. Tak vítej!

1 0
možnosti
Foto

No pouze pivu z K. nad O., jinak asi zůstanu u birellů. Díky za nákuk, Jitko.

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, vítám tě mezi pivaře a kdyby jste v kapele sháněli textaře, tak na mě mysli.

1 0
možnosti
Foto

Dobře, až nějakou kapelu budu zakládat, tak se ozvu. Problém je, že neumím na nic hrát. Já bych zvládla leda ty texty... Jo a s tím pivem, nevím, jestli tuhle značku prodávají v Praze, takže asi zůstanu nepivařem. Díky za nakouknutí, Davide.

1 0
možnosti

Peeekny. My si takhle nedávno cestovali kolem Lipnice nad Sázavou a úplně jsmeesi do toho kraje, co jsme navštívili prvně, zamilovali. Krásně proprsenej víkend přeju.

1 0
možnosti
Foto

Jak to říkal děda Komárek? Tady by mi to smazali.

1 0
možnosti

Těším se na pokračování... O pivu jsme na nástěnku ve fabrice vyvěšovali různé hlášky, tohle jsme tam neměli, to by bylo veselí ...

1 0
možnosti
Foto

Ten sládek byl fakt svéráz, některé jeho hlášky jsem zcenzurovala. A bylo vidět, že tou prací žije - vzhledem k jeho věku (cca 35) dost překvapivé.

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.