Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IS

Před mnoha lety v Česku jsem je také koupila pro sýkorky a nakonec je sežraly potvory myši, které si našly neuvěřitelné způsoby jak se k ním na borovici dostat. Visely za zadní nohy a likvidovali jednu po druhé, tak jsem raději nasypala slunečnicová semínka do krmítka a podstavec jsem nastříkala WD40 a byl konec. Klouzalo jim to po kovové tyčce a nahoru se nedostaly. Byla to ale dobrá zábava sledovat jejich marné pokusy.

1 0
možnosti
VL

Paní Kolářoví, ty koule se nemají věšet v původním balení, v té sítce. Může se stát, že se ptáčkovi do té sítky zamotá noha, a on uhyne.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za upozornění, budu na to myslet.

0 0
možnosti
Foto

Posledních pár let tyto koule ptáčkům moc nechutnají. Dřív to sežrali za 2-3 dny, loni 3 týdny a ještě zbylo. Zato pytlík slunečnice je pryč za chvilku.

1 0
možnosti
Foto

Kdybys kupovala něco normálního,třeba na Vánoce,tak nemusíš lítat po obchodech

1 0
možnosti
Foto

Já musím mít vždycky něco extra.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc všem za čtení a komentáře. Jsem netušila, že se tahle ptákovina tak chytne...

2 0
možnosti
Foto

No, dík za připomenutí. Budu tedy také muset shánět koule pro ptáky. Anebo..rozskvarit sádlo a se slunečnicovým u semínky a provazem na zavěšení nalít do nádoby a nechat ztuhnout.

2 0
možnosti
Foto

Už jsem se lekla, že sháníš vánoční ozdoby. Btw. ty jsou.😆

1 0
možnosti
Foto

J47a98n 56P14r45a36ž35á86k

12. 11. 2023 15:46

Možná ještě nemají takový hlad, ale počkej, až nasněží, pak se o ně poperou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.