Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I65v43a61n45a 53L25a72n62c63e

5. 12. 2023 11:52

Podruhé klíče na šnˇůrku a zavěsit na krk, to se potom neztratí

1 0
možnosti
Foto

Hned mě napadlo..."Našli, rádcové, našli?" Dobře, že našli.

0 1
možnosti
Foto

Pardon, to mělo být plus. Naštěstí našli. Představa, že hledám klíče v kupě studeného sněhu... brrr! Díky za nákuk, Jitko

0 0
možnosti
Foto

Alw zase do měkkýho se dobře padá

2 0
možnosti

Tak jste si ale krásně ověřila, jakou máte bujnou fantazii...

Hezkou zimní pohodu přeji.

1 0
možnosti

Pavli, je dobře, že se klíče našly, čekat na roztání sněhu - to to by bylo na dlouhé lokty.

1 0
možnosti
Foto

No právě... Díky za nákuk, Irčo. Užívej zimních radovánek.

0 0
možnosti

Škoda. Málem se ti podařilo vytvořit v Praze první ledovec:))))

1 0
možnosti
Foto

Ledovce vytvářet neumím. Já pouze umím bruslit a padat na ledovce.

0 0
možnosti
Foto

Hurá, našly se. Někdy jsou věci tak prosté, že nás to ani nenapadne.

1 0
možnosti
Foto

Pro mě celkem typické... Díky za nákuk.

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že se našly. Dopoledne jsem vyhrabala auto z haldy sněhu, tak snad už moc padat nebude...

2 0
možnosti
Foto

A teď si představ, že bys pracně vyhrabala cizí auto...

2 0
možnosti
Foto

Jáj, veď to len troška sniežiku, príď ku nám na Kysuce... Inak vyzerá romantický snehový poprašok v Prahe na strechách z nejakej veže no a inak na silnici....Máš taký britký zmysel pre humorpobavilo

2 0
možnosti
Foto

Kamarád od Trnavy mne informoval, že u něj zatím jen prší a prší. Kysuce je asi kus dál, ne? Nagooglím. Díky za nákuk a užívej si pěkné zimy.

1 0
možnosti
Foto

Parádní článek, hlavně, že to dobře dopadlo. Jinak bys asi musela použít detektor kovů, to je dneska v módě nejen u zapadlých klíčů.

2 0
možnosti
Foto

Detektor kovů doma nemáme. Díky za čtení, Honzo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 333
  • Celková karma 12,24
  • Průměrná čtenost 873x
Píšu, tedy jsem. Díky, že to občas někdo čtete. Neberu se příliš vážně, jen tak plkám, vymýšlím si, hraju si se slovy, protože je to pro mne tak trochu droga a tak trochu psychoterapie.